brainwildchild

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Ronja Olsson - 28 oktober 2010 20:52

sitter och snackar med min man (natalia) fifan "har köpt en pinne för sex".  

Snackar om våra problem, vi förstår absolut oss inte på vissa saker! Natalia är jävligt modig enligt en person.  

Av Ronja Olsson - 28 oktober 2010 15:52

Skönt med torsdagar, vi slutar igentligen tre men har en frivillig sista lektion som man behöver inte gå på om man inte vill.:) Så åkte direkt till Oscar vid två.

Lite fånig var han idag, allt var absolut livsfarligt, hästtransporter, andra hästar och bilar, ojojooj farligt! Men men hästar har sådana dagar.:)


Nu tänkte jag plugga som attans till ljusprovet vi kanske ska ha imorgon, hoppas inte.   Men menn man vet aldrig om Emma blir frisk och så är man inte förbered ingen bra ide!


Tänkte att jag skulle åka in till stan nästa vecka och gå igenom alla mina smycken som ligger överallt har nog en hel påse, vill se vilket som är äkta och vilket som är oäkta, men måste vänta med det eftersom min kusin har mitt finaste halsband och vill kolla alltihop samtidigt, tänkte inte sälja det eller något sånt, bara kolla.:) Alltid kul att veta.  


Lägger upp en bild på hästen jag tar hand om, han heter Oscar Wilde och ägs av min kusin Mimmi.

Kolla även in hennes blogg. Hon är 17år och blivande mamma.:)

www.mimmisigrid.bloggplatsen.se   

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards