brainwildchild

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ronja Olsson - 26 oktober 2010 20:17

30 sanningar om mig


1.Jag älskar mina nära och kära!

2.Hatar falska personer!

3.Man kan lita på mig.

4.Om jag är sur låter jag andra få ut för det

5.Älskar att träffa nya människor

6. När jag blir äldre vill jag bli läkare

7. jag mår dåligt och blir jätte irriterad när jag inte förstår mig på folk

8. Jag har svårt och lita på killar

9. Älskar att lyssna på musik

10. jag bryr mig inte vad andra tycker

11. jag har ett hemskt roligt skratt

12. jag äskar att shoppa!

13. mobil beroende

14. jag tänker ofta igenom livet och vad jag gjort och vad som händer

15. jag älskar mig själv

16. saknar 2009

17. har svårt och sitta still

18. jag tycker om skolan

19. jag hatar mitt hår

20. jag är beroende av lypsyl

21. jag försöker alltid göra mitt bästa

22. älskar utmaningar

23. älskar mina kompisar och försöker va där och stötta dem när det behövs 24.jag älskar att tävla

25. Jag är vill ha en häst

26. jag är beroende av mitt täcke

27. när jag har sovit lite skrattar jag åt allt

28. Älskar sommaren

29.saknar en person jätte mycket

30. gillar att bli skrämmd/skrämma

Av Ronja Olsson - 26 oktober 2010 18:07

Var på Polhem med teknikkursen idag.:) Kollade på teknikprogrammet och el programmet, ganska kul faktiskt.:)

Mådde illa redan imorse och ännu värre efter polhem så jag åkte hem och la mig direkt och sov.  Plugga lite nu tror jag går t skolan imorgon om jag mår bättre.:)

:D

Av Ronja Olsson - 25 oktober 2010 20:05

En lugn dag idag skola inte något extra.:)

Cyklade till Ingela och tog hand om Oscar var så längesedan jag var där så jag tog bara en promenad upp till skogen och vände, han vart lite nojig när robert kom med sin bil som lät lite mycket så han blåste upp sig och lekte stor.-.-

Har bara tagit lugnt hemma också känns skönt med vissa dagar där man bara tar det lugnt istället för att stressa runt och ha jättemycket att göra.:)

Imorgon ska jag till Polhem med teknikgruppen, hoppas det blir intressant.:)


Mitt veckoschema.:)

Måndag: Lugn dag skola, oscar

Tisdag: Skola hk prov, polhem, läxläsning oscar

Onsdag: Skola, spinning

Torsdag: Skola prov matte, oscar

Fredag: skola prov no, hopp special, pappa

Lördag: Pappa antingen hedesunda eller sthlm.:)

Söndag: pappa, möte med US-styrelsen

Av Ronja Olsson - 24 oktober 2010 19:25

Kommit hem från spinningen asskönt kan jag bara tala om för er!

Har duschat och röjt lite i rummet.   Känner mig duktig!

Nu är Jennifer hungrig så vi tar en tripp t sibylla så hon får sin efterlängtande kebab.!  

Av Ronja Olsson - 24 oktober 2010 15:38

Bytt kläder drar in till stan och tränar lite med faster.:) Färdig med HK frågorna så blir bara att slappa när jag kmr hem.:)

Tar 38 år att ladda upp bilder.:(  

Av Ronja Olsson - 24 oktober 2010 10:58

Vaknade nu och kollar på Ronja rövardotter och käkar risgrynsgröt.  

Blir slapp dag idag tror ja, Jennifer sover ju hur länge som helst men kanske hittar på något med henne sen.  

  

Av Ronja Olsson - 23 oktober 2010 23:58

Jätte nöjd idag med beebis!

Tävlade först 80cm felfri fast kom lite fel på 3 så jag hängde runt halsen men hann räta upp mig i tid.:) Sen hjälpte beebis till väldigt mycket också.:)

Tävlade även km för stor hest första gången jag tävlade 1 m så jag krävde inte såmycket mer än att kmma runt banan.:)

Gick bra fast på tvåan gjorde jag en för snäv sväng så rev, en vart han jättehet under kombinationen och jag var inte så beredd på det, försökte rät upp honom och bli lite lugnare men på femman bröt han ut och ville inte hoppa något mer. Envisa jag var ju as förbannad för att han dampa så jag riktigt red för kung och fosterland över 5,6,7. Vart en 9:de plats med 8fel. Jättenöjd att det gick så bra ändå.

Ingunn var jätte snäll och skjutsade hem mig efter tävlingen.:)

Då åkte jag och jennifer in till stan träffade mickis och hannah axelsson.:)

Tog 23.05 bussen hem. Nu ska jag lägga mig under mitt king zize täcke och läsa en bra bok.

Blood promise rekommenderas starkt för de som gillar engelska böcker, den kommer även ut på svenska snart men den är mycket bättre på engelska.:)

  

Av Ronja Olsson - 23 oktober 2010 07:08

Ne nu får min hjärna skärpa sig, vaknade nyss av att jag drömde att jag fastnade i en hiss med ett ben mot hissväggen. Var livrädd när jag vaknade att det skulle vara på riktigt! Ne nu ska jag äta frukost och ta en dusch innan jag åker på tävling.:)


bruno mars- just the way you are


 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards