brainwildchild

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ronja Olsson - 23 oktober 2010 00:19

Varit med Bögen Jennifer Strand som drog ut mig i detta kalla väder!

Vi va p hallen, men inte så kul där.:P

Tony vann hela tiden på biljard så jag hade lite damp.:P

Men nu ska alla sova och drömma lite om mig.:D

Av Ronja Olsson - 22 oktober 2010 19:27

Är så sjukt nöjd med Nelson ida, han var hur duktig som helst, jag hade en bra sits och en bra inverkan på han ida tror jag.:) 

Har börjat ridit med sporrar ist för spö och han blir mycket mer koncentrerad känner jag, annars så blir det mer att han inte bryr sig, men sporrar förstärker ju skänkel så tror att det var det som gjorde att det gick så bra ida.:) Har problem i mina fötter och hälar efter olyckor så det kändes väldigt bra.:)

Jag är en sån person som flänger väldigt mycket med skänklarna när jag rider, det försöker jag fixa varenda gång! Nu när jag hade sporrar kände jag att det var så viktigt att jag inte störde honom med dem utan bara använde dem när jag behövde förstärka skänkeln. Det gjorde att jag hade skänklarna stilla hela träningen! :D:D:D:D Super nöjd med mig själv.:) Sista gången vi körde banan märkte jag att han var supertaggad men jag lyckades få astma anfall precis innan första hindret så allt lev totalt kaos! Men älsklingen gjorde sitt bästa och vi rev inte ett ända hinder! Hoppas att det går lika bra imorgon på KM!:)

Av Ronja Olsson - 22 oktober 2010 14:44

Mot stallet tränng t tävlngen imorgon.:)

KM med Nelson och en clear round.:)

.:D

Av Ronja Olsson - 22 oktober 2010 14:20

Jag och Jennifer har  as kul och bedömer.;)

Let ´s get dirty!;)

Av Ronja Olsson - 22 oktober 2010 08:40

Vaknade nyss drömde en skitäcklig dröm om att svarta katter invaderade jorden. ush ush!! Väntar på att Jennifer ska komma.:)

Ikväll blire träning.:) Köpte nya sporrar igår invigning med dem idag.:)

Av Ronja Olsson - 21 oktober 2010 16:33

Kommit hem från Sandviken, ledig imorgon skönt!

Var med på en till operation idag, där stog de bort en gallblåsa med en stor fin gallsten i. Det var en såkallad titthåls operation så jag såg allt de gjorde på en stor skärm, levern, magsäcken, tarmarna, gallan och en massa gult fett, snacka om äckligt var inte så sugen på lunchen efter det. Men det är bra att jag får se aöllt äckligt nu vill ju trots allt bli läkare:)

Nu är Anna jätte schyst att hon skjutsar hem mig t skutskär.:)

 Tävling på lördag startar i mitten på 80 och först i 1m för stor häst.:) Träning imorgon dåe, Försöker få Jennifer att följa med.:)

Men nu är det dags att åka hemåt och skriva ett omdöme om veckan, svenska uppgift.:)

Av Ronja Olsson - 21 oktober 2010 06:02

Nu drar jag mig mot en buss och tar mig till sandviken för sista prao dagen.:)

Ledig imorgon då tänkte jag bara vila upp mig inför KM på lördag med min bebis om mamma lyckas fixa några bra bilder kommer dem upp:)


pitbull-fuego

Av Ronja Olsson - 20 oktober 2010 15:43

Hemma igen, idag var jag med på tre hand operationer. Den sista var äckligast de tog på en två centimeter stor benbit ur tummen. Uhh!

Nu tänkte jag laga lite mat och plugga lite drar väll ut om någon vill hitta på något.:)


eric carmen -hungry eyes

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards