brainwildchild

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ronja Olsson - 19 oktober 2010 20:23

Jag vet inte vad jag ska skriva, mår lite kasst just nu, tänker på så jävla mkt. Jag vet att jag gillar dig men du tror inte jag bryr mig och jag tror inte att du bryr dig. Jag förstår inte någonting just nu..

Av Ronja Olsson - 19 oktober 2010 15:36

Intelligens är en tillgång. Om man döljer den!


Hemma från Sandviken nu.:)

Jobbar 8-14 och ledig på fredag blir nog en bra vecka.:)

Nu tänkte jag laga broccoligratäng åt mig och Anna innan Jennifer kanske kmr och leker med mig i Bomhus.:)

Av Ronja Olsson - 19 oktober 2010 06:29

Gör mig iordning för att åka t Sandviken och jobba lite.:)

Jennifer kanske kmr t Bomhus sen och hittar på något bus med mig.:)

Av Ronja Olsson - 18 oktober 2010 20:40

Kom precis hem nu har haft en helt okej dag idag.:)

Först skulle jag t Gävle sjukhus på introduktion, ska praoa på Sandviken Sjukhuset och var tvungen att gå igenom saker som skulle vara bra att veta.:)

Sen åkte jag t Skutskär ner t Rotskär för att hämta ett nytt busskort mitt fngerade inte. Sen upp t Jennifer vi flumma och snackade, vi är duvorna.:D

Vi drog till hennes pappa och kollade på hennes jättesöta lillebror Gustav.:) 

Emelie och Sofie ville träffas ut med dem. Jag fick något spel och sjöng och hoppade runt i centrum, t Ärk styrelsemöte med ungdoms styrelsen.:)

Sedan var Arna väldigt snäll att skjutsa hem mig t Bomhus.:) Stort tack t honom.

Nu blir det en dusch sen tacos och C.S.I.(Y)

Av Ronja Olsson - 17 oktober 2010 20:16

Äntligen har man kommit fram t bomhus, har åkt bil sen 16.00

Först vid typ halv två gick jag och Jossan t Lidingö centrum och handlade lite åt pappa och  kollade i lite affärer.  Sedan kom pappa och letade efter oss hade jätte bråttom verkade det som. Sen dess har vi åkt bil och kollade på en lastbil pappa köpte. Jag orkar seriöst inte åka nå mer bil, as tråkigt.:O

Nu ska vi kolla på Peter Pan.;)

   

Oj.

Av Ronja Olsson - 17 oktober 2010 08:49

Hehe jag vaknade vid tre av att pappa och Jossan kom var vaken en stund och pratade med jossan, sen somnade jag men vid åtta vaknade jag av att jag stoppade en fot i Jossans ansikte.xD Förlåt..

Nu är jag hungrig och vill ha frukost.:) 

Av Ronja Olsson - 16 oktober 2010 21:56

Nu ska jag försöka igen, fattade inget av Blogg.se så vart bloggplatsen.:)

Som sagt är i Sthlm i lägenheten som blir min i sommar.:D:D:D

Tävlingen idag gick bra fast vissa avstamp blev lite för tidigt eller för sent men det ordnade sig. En till rosett t samlingen.:)

Blir kvar i sthlm över natten men imorgon åker man t Bomhus och bor där en vecka.:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards