brainwildchild

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Ronja Olsson - 5 mars 2011 22:57

Nu har jag och mamma haft filmkväll, massor av filmer har vi sett. 

Två var riktigt sjuka.

Shutter Island och Babysitter Wanted!


Shutter Island

En sjuk film fast ändå bra. Man trodde att man förstod filmen och att han kom dit och blev sjuk av piller. Men istället hade han varit där i två  år. Och hallå slutet?? Han bara går och det sista han sa var " Leva som ett monster eller dö som en god människa" Nää bättre kunde det varit, vill läsa boken och jämföra! 

Men åtminstone        ½ av 5 hjärtan

  

Babysitter Wanted

Sjukt dålig film, en tjej som blir barnvakt åt djävulenson typ. Pojken springer runt i cowboy hatt och under har han horn. Han käkar rått kött och präster kommer dit för att mörda honom. Slutet var väll sisådär hon åker ut på jakt efter pojken med sin pojkvän. Ne sjukt dålig film -   av 5 hjärtan.

  

Av Ronja Olsson - 5 mars 2011 11:33

Godmorgon världen säg mig vad som står på!

Jag tror jag svävar i det blå!

Jag är så vacker att det gör mig galen!


Nu har jag vaknat jag vaknade först ått av att mobilen lät slog av den och somnade igen, wiiho brukar aldrig sova längre än till nio!

Idag ska jag och mamma ha hemma kväll och se på en massa roliga och spännande filmer.  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards