brainwildchild

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Ronja Olsson - 6 mars 2011 22:16

Chill-söndag!

Var med Rebecka hela dan, så längesedan vi hittade på något. Först var vi hos henne och prata, sedan cyklade vi upp till mig och såg på musikalfilmen. Ahh så hemsk man var! Asså jag begick ett misstag när jag valde morgonrock skulle haft den andra.   

Menmen gjort är gjort, saknar musikalgänget så mycket!


Imorgon är det fyra år sedan min älskade ponny dog.  

Jag förstår det inte ens själv, det känns som om det var igår. Det känns som om igår jag åkte dit och sov med honom ute i boxen när han var så sjuk, låg och smekte honom på mulen och halsen hela natten. Min älskade vän min älskade ponny. Känns som igår jag stog på ultuns, såg på röntgen bilden och jag sa ordet, avliva honom han ska inte lida nå mer. Det känns som igår när jag gick bort ifrån honom förstod att jag aldrig skulle se honom nå mer, såg bakåt på honom han bara gick han visste att han skulle slippa ha ont i fötterna nå mer.

Han dog på sin 18 års dag!

Min älskade vän, Min älskade ponny, borta för alltid, men föralltid i mitt hjärta, för alltid i mitt minne.

           

Av Ronja Olsson - 6 mars 2011 09:21

Äntligen äre söndag, imorgon är de skolan igen faktiskt till skillnad från vissa andra gillar inte jag lov. Det är så irriterande! Så jag måste plugga och hålla igång min hjärna annars går det inte! Det är hemskast på sommarloven, fast denna sommar ska jag söka lite jobb, både nere i stockholm och här uppe i Skutskär.  


Idag ska jag ner till ÄRK och pyssla med älsklingen, borsta och fixa lite, sedan en sväng förbi moster om hon är hemma.  


Nu ska jag hoppa in i duschen och vakna till liv!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards