brainwildchild

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Ronja Olsson - 10 mars 2011 16:33

Jag funderar på att köpa nya skor, mina Fred Perry, börjar gå sönder och är ganska fula! 

Är en sådan person som inte brukar använda så många olika skor och håller mig mest till märket Fred Perry. Jag ÄLSKAR FredPerry skorna vare sig det är killmodell eller tjej. Tycker båda är lika sköna!

Men har bestämt mig för att köpa nya skor nu  när jag får pengar igen och har ett par att välja emellan.

 

Fred Perry killmodell!

 

Adidas tjejmodell!

 

Fred Perry Tjejmodell!

  

Adidas unisexmodell!

Så vem tycker ni??:)

Av Ronja Olsson - 10 mars 2011 16:08

Ja idag var det riktigt dåligt väder!  

Jag som verkligen trodde att våren var påväg men ack nej!

Sitter och dricker min älskade loka- vattenmelon & citron! Såå gott!

Är så beroende av den lokan och vaniljte just nu!

  

  

     Ronja ego med glasses!

Idag har det inte varit något speciellt, på idrotten körde vi redskapsbanor, asså kondition har man ju inte. Får börja träna upp det ska cykla tjejvättern på 10mil i sommar!

På NOn var Torsten borta så hade Adam, så vi gjorde lite som vi ville, jag hade lite genomgångar, hänga gubbe och sådant. Bara jag och Vickan var kvar till sista lektionen ett EA pass. Lite bilder från det!

             Kanske man hittar någon där ute?:)

 Ja man hittade en pojkvän!

   Kan man få en puss?

Nope för intresserad av kameran!

   Ne he bög, då får du ingen!  

   Allt är bra igen, vilka sötnosar!  


Nu tänker jag plugga och bli av med en hög läxor, tänkte åka till Nelson men det är så dåligt väder!

Morgondagen ser ut så här:

Vakna

Skola

Stan

Klippa mig vid 11.30

Hem

Stallet

Hem 

Sööööva!

Ska klippa bort allt slitna, klippa upp det, och klippa lugg.  

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards