brainwildchild

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Ronja Olsson - 13 mars 2011 17:30

Som ni kanske ser har jag bytt header var på tiden, inga nya bilder men men den är lite snyggare än den andra, tycker jag!  

När jag köpt hemhårförlängningen så blire bilder!

Nu ligger jag Jennifer och Emelie och ser på skräckis.  

Av Ronja Olsson - 13 mars 2011 16:30

Jennifer is in the buildning!

Hon ser på Prom night och jag bloggar, alltid lika social!   

Inväntar Emelie Persson som är påväg hit ifrån Skärplinge! 

Sedan kommer Jättemuffins och socialar med oss!  

Vet inte vad vi hittar på, men något blire!

Skola imorgon  

Fast jag är ledig på tisdag studiedag! Happy Face!  

      

Av Ronja Olsson - 13 mars 2011 00:43

Kom hem från Sandbankarna nu shit vad länge man har varit ute!

Vid fem kom Jennifer hem till mig sen öste det folk in, Magnus och Emelie kom vid hade fett kul, dansade och var skit knäppa. Shit vilka weirdos folk tyckte när de gick förbi så stog jag, jennifer och emelie i rad,juckandes med stekarbrillzz, ridpiskor med låten Doggystyle i bakgrunden!  

Vi väntade på Kristoffer G som inte kunde komma,   

Efter ett tag kom Christoffer G istället och vi taggade vidare ner till sandbankarna, Magnus (Emelies Boyfriend) gjorde upp elden, med MIN hjälp! Haha mallig man kan bli.   

Hehe jag åkte runt på Magnus cross moppe ingen framtid i det?? Nope imorgon ligger ne film ute på fb säkert när jag kör runt som en galning och tillslut krashar jag med Jennifers cykel.!!  

Vi grilla korv och så, Kristoffer skulle komma igen men kom inte, Emelie och Magnus drog iväg vid 21 skulle handla, och då gick jag och Jennifer och mötte upp Sofi somhade med sig tre kompisar och tre hundar.  

Sedan kom ett gäng till och Magnus + Emelie kom tillbaka, Emelie bara

"Ronja vart har du solbrillorna??" Ja ba

"I fickan"

"Ne de ligger i elden!!"

"NEEEEJ"

Mina älskade fina solbrillor som jag köpte i Gran Canaria, gud vad jag älskade dem de var fan de bästa solbrillorna jag köpt på länge!! 

R.I.P!  

Emelie, Magnus och Christoffer var jättetråkiga och drog vid 23, och även sofis tre kompisar.

Så bara jag, Jennifer, Sofi och fyra stockholmare var kvar! Elden slockna till. 

Hahaha, när jag skulle knäcka av en gren till elden tog sofis pitbull Digge tag i den och plötsligt knäcktes hela grenen och jag ramla fett ont det gjorde!xD 

Sedan drog vi andra hem typ halv ett och nu vill jag ha en kopp te!


Imorgon vette fan vad som händer kanske jättemuffins kommer! Hope so har inte träffat honom sen typ i somras! 


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards