brainwildchild

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Ronja Olsson - 19 mars 2011 20:33

Ligger i sängen och snackar med Linnea Westman som är hos mig + Natalia, Jennifer, Sebastian och Emelie. Tror att gunnarsson kommer snart. Varit med emelie på dagen och bakat en fet jävla choklad bil, stor som en hand! 

Sedan drog vi hem t mig direkt och inväntat människor. Dunkar musik och Natalia har spankat sönder min kropp med piskor har typ 3000000 röda sträck + lika många blåmärken. Linnea fortsätter att spanka mig.  

Shit kommer vara förstörd imorgon!!!

Tror att vi fortsätter dunka musik vet inte vad som händer sen!  

 Linnea råkade slå sig själv i ögat med piskan!   En natalia som gömmer sig!   

Av Ronja Olsson - 19 mars 2011 14:44

Kom hem typ 2 igår var med Stoffe, Emelie, Sebastian, Timmy och Jennifer. Först hos Stoffe sen till Stoffes lägenhet.

Färgade håret på Timmy och Sebastian, Sebbe var feg och gjorde bara några slingor och Timmy fick hela underluggen färgad, asså folk borde anställa mig som stylist och frisör.  

Drog hem vid 2 så mamma var allmänt sur på mig fick inte ha internet eller nått, asså förstår de men.... 

Vaknade vid åtta och orkade seriöst inte leta efter internet, så låg i sängen tills mamma vaknade. Hjälpte henne och har äntligen fått det! Internet beroende!  

Nu ska jag hitta på något med Natalia sen ska Jennifer vara med oss, venne vad vi hittar på idag, men något galet blir det när jag och Natalia slår våra kloka huvun ihop!  

Här är banan vi hoppade igår,

1. Trippelbarr

2a 2b, kombination med två galoppsprång.

3. Mur

4. Oxer

5a 5b kombination med två galoppsprång

6, mur

7. Trippelbarr.

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards