brainwildchild

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Ronja Olsson - 23 mars 2011 19:32

Hemma igen varit igång hela dagen vilket känns skönt!

Skola inte så mycket fick mina omdömen såklart är dem kungliga!

Sedan fick jag tillbaka bilduppgiften om Berne Bucht ett klart Mvg, asså kan dagen startat bättre? Nope I don´t think so!  

Sedan så blev det en svacka vid lunch vet inte vad som hände blev bara så orklös orkade inte bry mig eller någonting så gjorde jätte dåligt ifrån mig på Nationella i svenska som vi hade idag, så leden jag blir på mig själv!  

Jaja dåliga dar kan man ha ibland ingenting man kan göra!

Åkte till stallet efter skolan och pysslade med älskling så mycket skönare när det nästan bara är han och jag och inga andra i stallet. Min älskling min underbara söta älskling, stog och pussades med honom i tio minuter, hehe!  

Sedan åkte jag hem till Jennifer vi såg på första delen av Narnia 3 sover hos henne på lördag så då ser vi klart på den!

Bakade chokladbollar och knäppteflumm bilder! Sedan råkade hon tabort alla sina bilder på telefonen så videon "Nie genug" försvann den me!

Tråkigt men även sådant händer!

Nu ska ja lägga mig i ett varmt bad med vanilj doftljus och grönt te med vaniljsmak så jä***a underbart!  

Imorgon ska jag hålla i en egen idrottslektion Boxning står på schemat! Ska vara snäll mot dem!  

 

Av Ronja Olsson - 23 mars 2011 06:23

Det är så grymt skönt på vår och sommar när man glömt dra ner persiennen (stavning) och vaknar med solen i ansiktet! Men sedan förstörs allt när man hör morsan snarka.  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards