brainwildchild

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Ronja Olsson - 28 mars 2011 21:06

Hemma från Stora Fritid nu, sloat 30 minuter, spelat biljard med Sebbe, dansat och flummat med Emelie. 

Börjar bli ´ganska brun nu!  

Sebbe lagade även min mobil, så nu fungerar den!  Stort tack till honom!!

Nu ska jag dricka Te och se på C.S.I ' 

See yah!

 

Crea Diem-Skapa Dagen!

Av Ronja Olsson - 28 mars 2011 15:27

Wiihoo våren börjar titta fram ordentligt nu! Känns skönt de!

Igår åkte jag som ni vet till pappa, jag och Farmor städade och sedan lagade hon en supergod fiskgryta! Fick även en födelsedags present av honom: En HTC Magic!Fast den fungerar inte.   Måste fabriks återställa den vet inte hur man gör!

Men men pappa fixar det nog!

Kan inte fatta att om 5 dagar blir jag 15 år,    liksom i Januari tyckte man att det skulle ta skitlång tid men nu börjar man förstå att tiden går snabbt och att snart är det försent! Tänk om bara snart två månader slutar jag nian! Snart flyttar jag till Stockholm, min kusin får barn om mindre än två veckor. Allting går så fort!

Ne nu ska jag vara med Emelie Blondin Persson, väntar på Sebbe får se vad vi gör!  

Just det vägde mig idag har gått ner 1 kg på två veckor så sammanlagt 2011 har jag gått ner 8kg!  Det tycker faktisk jag är väldigt bra! 

Idag så filmade vi filmen vi gör på tyskan, sprang hur mycket som helst alltså jag har nog blivit av med flera kilo'!  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards