brainwildchild

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Ronja Olsson - 1 april 2011 22:27

Ja 1 April är alltid lika roliga! 

Mamma lurade mig att Kyra kom och skulle ha dressyrlektion för oss i hoppgruppen idag, haha dum som jag är så tror jag på det.  

I skolan var jag typ koko! Sprang runt och såg ut som en apa!  

Mamma var snäll och skjutsade mig till stallet var så dåligt väder!

Red Nelson, gick jätte bra, det går bara bättre och bättre för varje träning! Det känns super!  

Först red vi på långsidan 1 räcke, lägg en volt och sedan ett till räcke. Lydnandskontroll verkligen bra övningar, fick Nelson att riktigt lyssna på mig!

Sedan på slutet hoppade vi en sockerbit, 1 galoppsprång och sedan en oxer. Tror slut höjden låg på bara 1m idag. Mamma filmade men blev lite dåligt när jag red fram får se om jag lägger ut den!

Var på Hallen med Jennifer tills nu, fick en födelsedagspresent av Peter, jätte söta stickers!    

Såg på Psyko den senaste verisonen, jag tror jag fick hjärt attack! Serri, skrek som en idiot var så jäkla rädd fast att det var jätte dåligt.-.-

Vågade inte cykla hem själv ringde Emelie och pratade med henne och Sebbe hela vägen hem!  

Om 1h och 25 min blir jag 15år!!    Äntligen! Fast flera har redan fyllt 16 i klassen, så jämngammal med dem blir man aldrig, 

Nu ska jag se på Boog och Elliot, handlar om en björn och en hjort som blir bästa vänner, 

  Banan!    

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards