brainwildchild

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Ronja Olsson - 3 april 2011 19:39

Här kommer videorna med kraftig dålig kvalite! Fram ridning bara, mamma var inte kvar när vi började hoppa ordentligt!


 

 
Av Ronja Olsson - 3 april 2011 13:43

Gud vilket dåligt väder det skulle vara idag dåe!

Möblerar om mitt rum och så, tyckte att det behövdes!

Ligger med ett stort glas tranbärsjuice för tillfället, så jäkla gott det kan vara!;O

Underbar låt som man inte kan sluta lyssna på!!

Lite bilder nu då först på tårtan och min supersöta lillasyster!

 

Sedan på tårtan själv, jag vet gräddrosetterna blev weird!

  På den underbart fina lampan jag fick av min far!

  

Av Ronja Olsson - 3 april 2011 00:13

Nu har man äntligen lagt sig i sängen, Timmy, Jennifer och Soie åkte för en stund sedan. 

Idag var man först hos moster annete och blev firad fick 1200:-, 200:- på hm, en as fin lampa av pappa! Godis och en blomma!  

Tack allihopa!

Sen drog man mot sandbankarna med Timmy, Jennfier, Emlie och Sebbe. Vi grilla ch hade kul, jag och Emelie gick och mötte nån Emil och hans två vänner, sedan drog dem efter en stund. Tråkmånsar, fast vi kanske var tråkiga vi med!

Timmy drog mot Staffans och vi andra blev kvar, då började jag och Jennifer höra ett mystiskt ljud, så vi blev as rädda och drog oss. Det visade sig vara ett par grävande människor som kört fast bilen. Jag som är stark och snäll hjälpte dem att putta loss den!  

Sedan mötte vi Timmy och Sofie!

Åkte hem till mitt ostädade rum.   Typ prata ch halv såg på film, Emelie och Sebbe drog ganska snabbt sen vid 11 drog Jennifer och för typ 1h drog Timmy ch Sofie!

Nu ska jag se på Hollywoodland! 

Och ett litet + till mig var nykter idag som nästan inga trodde!! 

    


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards