brainwildchild

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Ronja Olsson - 10 april 2011 22:02

I am;

Selfish

impatient

and a little insecure

I make mistakes

I am out of control & at times hard to handle!

but if you can´t handle me

at my worst

then you absolutely don´t deserve me at my best!

 

Av Ronja Olsson - 10 april 2011 22:00

Har varit en slapp dag idag, var så jäkla trött, ont i halsen och i huvudet. Har druckit Nyponsoppa och käkat glass hela dagen! 

Kom hem vid halv tio från Faster, var där och käkade pizza med henne, farbror, pappa och Saga! Vad fet man känner sig!;)


jag är för blyg, jag vågar inte, jag vill veta men är rädd för svaret!


Av Ronja Olsson - 10 april 2011 10:45

Måndag: Skola, ner till stallet se på program ridningen för "Ödlan", 

Tisdag: Skola, ner till stallet löshoppning och häst vid hand, göra färdigt motion och hälsa saken.

Onsdag: Np i Engelska, göra färdigt bokrecensionen, kanske in till stan med faster och farmor

Torsdag: Skola, åka ner till stallet teori lektion

Fredag: Skola,

Sedan vet jag inte vad helgen för med sig, kanske blir det pappa kanske blir det kompisar!:) 

Av Ronja Olsson - 10 april 2011 08:14

Mobil bloggade lite igår men här kommer en sammanfattning istället!


Vaknade vid 7 började plugga i massor! Kände även av att jag inte var fullt frisk, snorig och hängig!  

Vid 11 kom Jennifer, jag duschade och fixade mig sen drog vi till Tierp och mötte Kim och Markus!   Har inte träffat dem sen i sommras så det var riktigt kul. Vi typ gick runt i Tierp och snackade! Jag och Jennifer tog 14,56 tåget för att hon inte ville stanna två timmar till!

Åkte hem till Skutskär träffade Jsef som man inte sätt på två år en snabbis, sedan åkte jag och Jennifer med hennes mamma och Markus till A&P, stannade en snabbis sedan åkte vi till Jennifers pappa och käkade grillat! Gött!

Vi tog 19,25 bussen in till stan och hämtade ut biljetterna. Vi såg på I AM NOUMBER FOUR! Helt okej film i min stil, och den kändes verkligen inte som två timmar!  

Vi gick ut till bussen när filmen slutade vid tjugo i elva, vi visste inte vad vi skulle göra, först tänkte vi dra t Bomhus med Sebbe och någon annan som vi träffade men sedan ville inte jag, ch då skrev ja till Natta och Sofi om vi typ skulle ta en promenad eller något! Blev att jag var med Sofi och Jennifer hos en kompis till Sofi, satt och spela något spel, och hade as kul!   

Jag och Jennifer tog en promenad från Berget vid kvart i ett sedan!

Slockna på direkten var så jäkla trött!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards