brainwildchild

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Ronja Olsson - 11 april 2011 20:22

Kom hem från stallet precis, väldigt lärorikt var det!

Perfekt att veta vad domarna tittar på nästa gång jag tävlar dressyr!

Nelson var glad och väldigt nyfiken idag, mockade, borstade, pussade och rengjorde hans vattenkopp! Vad glad han blev!

Imorgon är det en till teori dag löshoppning! Bra de! 

Ska hoppa in i en snabb dusch nu sedan blir det bara en massa plugg, har ekonomiprov imorgon! 


Seriöst det har kommit myggor, fullt av dem i ridhuset!!:O:O:O:O 

Det gillas verkligen inte!!!

Av Ronja Olsson - 11 april 2011 15:28

En skoldag avklarad för den här veckan!

Saga var med mig de tre första lektionerna, fast vi hade håltimme på idrotten så det blev två lektioner, hade möte med teambuildning gruppen TOP SECRET!;D

Tyskan inställd även den aahhhh..... Så jäkla irriterande!! 

Blev äntligen färdig med de tre första kapitlen i mitt stipendium! Jag och Henke försökte även peta en pinne gjord av sugrör i Jimmys öra!;D Bad girl!

Nu sitter jag hemma och dricker nyponsoppa innan jag drar ner till stallet för att se på program ridningen för ödlan!

Blir plugg två timmar nu då Bokrecensionen och Uppsatsen i Engelska ska jag göra klarT!

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards