brainwildchild

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Ronja Olsson - 13 april 2011 19:50

Ja det blev en hel omvändning vid fyra när jag åkte in till stan med faster och farmor. Var genast på bättre humör ch att det väntade shopping och fika med även syster, gjorde ingenting sämre!

Detta blev mitt inköp (av faster och farmors pengar)

Ett halsband i silver, med fyra berlocker, två där det står love på, en där det står belive, och en där det står live your dreams!

En ny plånbok roosa ofc!

En tröja från Gina Tricot + ett par shorts!

  Två cardigans från Cubus!

 

Och tre nya linnen från Bik Bok!

    

Super nöjd med dagen ett strt tack till er tre!

Nu väntas ett stor kopp te så sover jag gott sen!


COME TO THE DARK SIDE!!!

-WE HAVE COOKIES-

Av Ronja Olsson - 13 april 2011 13:36

Jaha vart ska man börja! 

Dagen har inte börjat riktigt så bra som man skulle velat!

Först så höll Johan på att köra på mig och Jennfier i morse, 

Sedan visade det sig att my var sjuk så vi skulle börja första lektionen tio i nio, ja det var så här jätte kul då!  

Men på bilden blev det bättre, Annica berättade att jag kom in i Gävle på vasa men Sthlm beskedet kommer komma med posten! Hoppas den kommer imorgon!

Men sedan dog alltihop igen på Engelskan, hade vi nationella och det gick som det gick, alltså käpp rätt åt helvete!  

Fatta ingenting och var skit svårt men skrev 1 sida och hoppas på det bästa!

Slutade vid 1 så nu ska jag bara ta och sova ett bra tag, vid 4 åker jag faster och farmor in till stan fikar med Syster Emelie och kanske shoppar lite!

See ya later!  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards