brainwildchild

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Ronja Olsson - 19 april 2011 19:36

Kom hem till lägenheten på Lidingö nu!

Var på Rio, haha så rolig film, visste det var lite för mer barn men den var ändå riktig bra!

Sedan så var vi på Jernet och käkade mat, dit kom Hasse och Agneta och åt mat med oss! Jätte roligt har inte träffat dem på ungefär två år! 

Jag käkade en lammrostbiff med bönor och några speciella potatisar, och det var så jätte gott, FOODGASM!!! 

Fick även påskägg av Agneta, hehe tackar!  

Nu sitter vi fem, i lägenheten och käkar godis och har trevligt!  

Åker upp till skutskär igen imorgon då blir det gävle med jennifer om det inte blir försent annars åker vi in på torsdagen och umgås! Har ju inte träffats sen i fredags, känns lite konstigt! Hahaha, jag är beroende av min bby!!

Nu ska jag bli social igen istället för att bara sitta här och blogga!

 Och jag kan verkligen rekommendera att om ni åker ner till stockholm någon gång, åk in till Lidingö centrum och boka bord på Jernet, visst det är ganska dyrt, men det är värt pengarna!       

Av Ronja Olsson - 19 april 2011 12:53

Äntligen är jag färdig, har städat hela lägenheten, gjort mat åt pappa,mig,Saga och Harry och Diskat. Nu ska jag bara ligga och sova i soffan fram till vid tre tiden då ska vi gå och handla och sedan ikväll ska jag, pappa och Saga på Bio här på Lidingö. Ska se filmen Rio, har någon sett den?? Är den bra?:P

       

Av Ronja Olsson - 19 april 2011 09:10

Sitter I bilen påväg in till Stockholm med syrran och pappa. Blir kvar där bara över natten. Känns att det behövs, i helgen har jag varit ute hos pappa, grillat, åkt buick och umgåst med harry och anki.:) trevligt trevligt!Trevligt trevligt!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards