brainwildchild

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Ronja Olsson - 27 april 2011 19:30

Ja imorgon ska jag in till ortopeden i stan, vi ska kolla igenom mina knän och försöka hitta felen på dem, hoppas verkligen inte på operation! Men är det det som behövs för att bli bra gör jag det lätt! Var hos en sjukgymnast sist hon hitta inget men nu kanske det blir röntgen och annat!


Idag är det ju ONsdag och det är världens chill dag i skolan! Vilket är skönt!

Var hemma blev klar med SO-historia så skönt!!!

Åkte upp till Mimmi, umgicks med henne och Neoline, sen kom Rikard, Anna, Mormor och Donny förbi! 

Nu har jag kommit hem och ligger och pluggar, ska lägga mig tidigt eftersom jag tänkte powerwalka innan skolan istället för efter imorgon!

   JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!!!!!


  

Av Ronja Olsson - 27 april 2011 19:30

Ja imorgon ska jag in till ortopeden i stan, vi ska kolla igenom mina knän och försöka hitta felen på dem, hoppas verkligen inte på operation! Men är det det som behövs för att bli bra gör jag det lätt! Var hos en sjukgymnast sist hon hitta inget men nu kanske det blir röntgen och annat!


Idag är det ju ONsdag och det är världens chill dag i skolan! Vilket är skönt!

Var hemma blev klar med SO-historia så skönt!!!

Åkte upp till Mimmi, umgicks med henne och Neoline, sen kom Rikard, Anna, Mormor och Donny förbi! 

Nu har jag kommit hem och ligger och pluggar, ska lägga mig tidigt eftersom jag tänkte powerwalka innan skolan istället för efter imorgon!

   JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!!!!!


  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards