brainwildchild

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Ronja Olsson - 30 april 2011 17:29

Vaknade fem i åtta, och det var lagomt kul för att kvart över åtta skulle jag cykla till stallet!

Var i stallet från och med 08,30 flaggare i första clear rounden, framhoppnings personal på andra clear rounden, och flaggare både LC och LB. När LC började blev det svin kallt, stog och hackade tänder, fick  låna en jacka av Ewa Hammarin, STORT TACK!! Men sen i slutet av LC var mamma tvungen att komma med en till jacka och handskar! 

Kom hem vid fyra tiden, mamma hade gjort i ordning flintastek, potatisgratäng och sommar sallad. Oh gud så gott!!

Skulle egentligen ner till Sandbankarna ikväll grilla och dricka lite men så jävla kallt och känner att jag inte har lust för det!

Så det blir en hemma kväll med Natalia, blir en massa skräckisar! Det blir najss det!!

Imorgon blir det också en hel dag i stallet, funktionär de två första klasserna sen så vill jag kolla när Christina rider!:)

Vadå gammal bild på Natalia? 

   


Av Ronja Olsson - 30 april 2011 16:23

Orkade inte blogga igår kom hem typ vid tolv tiden! 

Provet i skolan gick super bra! Tror jag!;) 

På hopplektionen så hoppade vi serier, gick superbra i början Nelson var super fin och lyssnade kanon på mig! Sedan sista rundan på själva banan, var den första linjen jätte bra men sedan kom jag fel på trippelbarren och fick gasa på för att kunna få till sista språnget. Men vet ni vad som hände, Nelson stannade men hoppade ändå och då fick Ronja käka lite grus! Jag blev så jäkla paff han har aldrig någonsin gjort så mot mig!! Under de här två åren har jag aldrig ramlat av och han har aldrig stannat, men sånt händer! Hoppade upp igen och red mot första linjen, jätte fin, men sen bröt han ut på andra hindret, blev så en gång till och sedan slängde han av mig på första hindret på tredje försöket! Två gånger på en dag nytt rekord!

 

Red en sista gång och då blev det kanon! Knäpp häst!

Åkte hem duschade och så sen gick jag iväg till Jennifer, en massa folk var där. Drog iväg en timme till Natalia och snackade minnen! Åkte tillbaka till Jennifer och blev kvar där till tolv slaget. Lite snurrig då!

Promenerade hem, mötte Sofia och Johanna pratade med dem!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards