brainwildchild

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Ronja Olsson - 22 maj 2011 19:10

Jag älskar dig, det gör jag verkligen fast att jag inte säger det så ofta!

Jag vill att du ska må bra och att vi ska kunna leva som vi gjorde förr, 

men för att det ska hända lär du inse fakta, du lär säga ja till hjälp och försöka tagga ner.

Det sårar mig så mycket att se dig/oss så här, och det är inte så kul att du bara gnäller på mig om honom, jag tror att han vill väl och man lär ge folk en andra chans RIGHT!

Jag vet att han inte betett sig så bra mot oss, han har aldrig riktigt varit där försen nu, men jag tror att han tar allt på större allvar nu när jag ska bo hos honom. Han börjar bry sig, och jag tror att bara man ger han en sista chans så kommer det fungera, DU har gett han många chanser men det har inte ja, därför är det värt att försöka! DU lär lita på honom, och han på dig, NI måste sluta bråka Du lär ge mig lite mer frihet, och inte vara så på hela tiden, jag vet att om vi tillsammans som en familj försöker så kommer det här att fungera. FÖr jag verkligen ÄLSKAR er två, ni är mina föräldrar, ni har fött mig, lärt mig allt jag kan och visat mig vad kärlek är.

DET ÄR NI TVÅ SOM JAG ALLTID KOMMER ATT ÄLSKA OAVSETT VAD SOM HÄNDER!


Av Ronja Olsson - 22 maj 2011 03:15

Så kom hem från Timmy nu!

Jennifer kom typ en halvtimme efter senaste inlägget!   

Sedan loggade e kompis in på msn som jag inte pratat/träffat  på 8 månader, så vi drog till Örbyhus för att träffa honom eftersom han skulle hem imorgon! 

Gick till tåget men det var inställt så vi fick vänta typ 30 min på en tågbuss! Då ringde vi upp Kristoffer/Jättemuffins/G/Gaffeln/Pebbles! Han skulle också till Örbyhus så när vi kom till Mehedeby hoppade han på!   

Bussen gick bara till Tierp, väl där träffade vi Kim HL, gick till Hemköp och när vi skulle till tåget så träffade vi Florin, asså träffat alla man umgicks med i sommar, fan vad jag saknar det!!!

Åkte till Örbyhus! Var med alex, g, jennifer!  

Var där till typ 22.00, då åkte vi hemåt!

Jag och Jennifer cyklade hem till Timmy, och var med han, Sebbe, Stoffe och Emelie. Fast Emelie drog fort!

Har varit med dem tills nu och fan vad kul vi hade!!!

Jag och Jennifer ska checka film nu så ses senare!

Seeeee yaahh BITCHES! 

SUPERGAMLA BILDER FRÅN I SOMMRAS!

     

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards