brainwildchild

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Ronja Olsson - 26 maj 2011 21:56

Vickan börjar bli färdig med bilderna från tävlingen i Lördags har fått två, Tessan skrev att hon inte kunde ha bhn så,,,,

Om någon är intresserad har jag en Freebra BH nyköpt testad 4 gånger aldrig riktigt använd för 250:- ny pris 300:-

 

Jaja smygtitt på bilderna!;)

   

Av Ronja Olsson - 26 maj 2011 20:59

Skolan! 

Övergödde Frida på maten, hon bad mig hämta mer mat åt henne, men jag tog lite FÖR mycket, hon är ju så smal!  

På brännbollen så hann jag inte ens med två minuter innan jag var dyngsur-...... Niklas och CO hade ju vattenflaskor och jag fick ju springa men jag tror nog att jag fick 14 liter vatten på mig! -.- Så less man blir! Därför kunde jag inte vara med på brännbollen mer än typ 15 minuter frös som ett as!

Kom hem hade fått BHn från Freebra! Skitglad,testar den och den är påtok för liten kanske skulle bli bra med två storlekar större eller något sådant!-.- 

Fick inte reklamera den heller så skicka iväg mess och frågade om någon ville köpa den, först kom Emelie och Gunnarsson men Emelie hade inga pengar, sen kom Tessan, cyklandes så har varit med henne sen fem, hon köpte den så ska in och köpa en ny BH på Måndag!  

Vi har typ testat kläder, och haft skiit kul, när Tessan skulle hem vid halv nio, då drog jag ut på Inlinesen med henne 20 min, ramlade inte!:):):)

Nu ska jag duscha och välja kläder till imorgon då vi har niornas fotografering!

Gillar mitt linne skarpt!



            

Av Ronja Olsson - 26 maj 2011 07:16

Så I tisdags kväll gick jag och mamma ner till morfar och klöpp hans hår. Vi gick hem runt tio, mamma och jag hade filmkväll och såg på rio!Igår hade jag studiedag och var ledig, var hemma till tolv, åkte och solade 20 min, snart är jag brun nog.;) efter det gick jag och mamma till hennes farmir ich var kvar där två timmar efter det Kom jennifer och vi åkte ut hon med cykel och jag med inlines såklart ramlade jag.xD var ute en stund sen badade jag oxh gick och lag mig!:) idag äre skola fastän vi inte har något att göra!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards