brainwildchild

Alla inlägg under maj 2011

Av Ronja Olsson - 13 maj 2011 14:54

Varit i skolan, hade NO, ska skriva om hästens evolution! 

Gick igenom en massa till på måndag, då UTOM nämnden kommer till skolan och ska träffa oss i elevrådsstyrelsen! 

Gjorde oförberätt prov på Son, tränade med Petrus, 20 min tyska! Det var en kul skoldag!

Gjorde kyckling idag igen, tycker det är så jäkla gott! 

Snart cyklar jag ner till stallet, vad hittar man på ikväll då?  

   

Av Ronja Olsson - 13 maj 2011 08:18

Jaha den här dagen började riktigt bra!

Försov mig!

Knät håller på och exploderar har så jäkla ont!

Hade inge blåbärssoppa till frukost!

Kul eller hur?  

Och än är inte dagen slut, jag har skolan och ridningen och kanske ska vara med Mimmi senare!

Hoppas att jag inte får mer otur!  

Av Ronja Olsson - 12 maj 2011 22:30

Haha, be inte mig hålla koll på saker för håller knappt koll på mina egna saker!

Har mitt stipendie arbete på en memry stick så att ajg kan ta med det till skolan! 

Sällan att det bara försvinner, och sällan att det återfinns i soffan under alla kläder!   

Här har man sprunigit runt och rotat i lådor och garderob så ligger den i soffan!  


Det ska bli så underbart att flytta till Sthlm, och få starta om på nytt!

Glömma mina snedsteg, mina tabbar, glömma allt som har haft med SOC och annat skit!

Det ska bli så skönt!

Men en sak som aldrig kommer glömmas det är du!

Av Ronja Olsson - 12 maj 2011 21:50

Kom hem från Gävle precis, åkte in med Mimmi vid sju, fikade på Waynes, träffade Alex och någon till. Trevligt Trevligt!

Imorgon har jag sovmorgon till 9 vilket är väldigt skönt, sedan är cyckeln lagad, Tack Runo! Så slipper gå till stallet imorgon och till Äby när jag ska vara med Tessan på Söndag!  

Har fortfarande inget att göra på lördagen, segt fast kanske blir något kul 'ändå, man vet aldrig vad jag kan få för mig! 

 

Av Ronja Olsson - 12 maj 2011 15:14

Nu är Ronja jätte happy!!

Mina avslutningsskor har kommit och de satt perfekt, är lite svårt att beställa hem över internet så brukar ta en extra storlek vilket blev kanon på dessa snyggingar!  

Ville först inte ha kilklack och är verkligen inte ett fan av nitar och strass men dessa tyckte jag faktiskt var riktigt snygga!  

Försöker leta efter tvätt nyckeln så att jag kan gå ner och ta en tvätt tid! Dåligt väder så blir hemma idag med filmer och plugg, sovmorgon imorgon det gillas verkligen!

   Jag vet dålig bild men hittar inte kameran!  

Av Ronja Olsson - 12 maj 2011 07:07

Nu ska jag kila iväg till skolan snart, men måste leta efter mina solgals ögon som är helt spårlöst borta, ska kolla om dem ligger i mammas bil!    

Av Ronja Olsson - 11 maj 2011 21:03

I am so in love with his voice!

Av Ronja Olsson - 11 maj 2011 20:31

Kom hem från Jennifer nu, färgade håret men det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig, jag ville ha en väldigt ljus ton på mmitt hår men istället blev det mörkare! Men Mimmi ska köpa en slingmedel åt mig eftersom hon fick låna min som jag hade!  

Det blir säkert bättre, men tills dess kan jag ha så här så farligt är det inte!

Helgen räddad till hälften! Ridning på fredag, as always HOPPNING!

Lördag fortfarande inget men något blir det nog annars cyklar jag nog till Gävle eller något kanske tar ut Inlinesen!   

Och på Söndag ska jag vara med Tessan, cyklar till Äby där hon bor och badar badtunna och har roligt med henne!  


Life is too short to wake up in the morning with regrets.

So, Love the people who treat you right, 

forgive the one s who don´t and belive that everything happens for a reason.

If you get a chance take it,

If it changes your life, let it.

Nobody said it´d be easy

they just promised 

IT WOULD BE WOURTH IT!


   Jag drömmer ju!!!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards