brainwildchild

Alla inlägg under maj 2011

Av Ronja Olsson - 11 maj 2011 15:30

Som rubriken säger, DET ÄR UNDERBART VÄDER!

Soligt, lite blås bara inget som man irriterar sig på och 15+ i skuggan, visserligen var det 22 i Måndags, men ändå! Fett najss!

Nationella gick nog helt okej, fick hjärnsläpp på två frågor men gjorde dem också så tror att det gick bra och att man får minst godkänt!

Var så trött efter Np att jag somnade på SO, så Jauhari fick slå mig i huvudet!

Efter skolan gick jag och köpte hårfärg och Jennifer är underbar och slänger i det nu!

Solade även 20 minuter, det känns som en evighet när man ligger där!

Och sedan var ajg förbi Mimmi och Neoline!

Väntar på att mamma ska komma hem så ska vi in till min Lill kusin Donny som fyller år idag! 9 år grattis!

Ne nu ska ajg dra och färga mitt hår Gyllen Cendré underar hur detta slutar!;P

Av Ronja Olsson - 10 maj 2011 20:18

Jag har äntligen efter 1,5 h gått igenom hela mitt uppsats projekt, rättat små fel och informations fel! Inväntar bara svenska rättningen från en lärare!

Jag kan inte förstå att snart är dagen som jag ska berätta för en Jury om mitt arbete! Åhh är så grymt nervös! 

Sedan har säkerligen Kalle och Filip gjort suveräna arbeten de också så vem vet!   

Vem får ta emot priset 8 Juni? Jag, Kalle eller Filip? Det ska bli spännande att veta vem som får priset!  

Imorgon har vi vårat absolut sista Nationella Prov på Rotskärsskolan! I matte! 


I am to shy to say something to you, but I think that you already know that I like you! But the question is do you like me?


Av Ronja Olsson - 10 maj 2011 16:39

Sitter vid datan hos Jennifer käkar glass och nujter av bra musik!

Var hos sjukgymnasten idg, fick några övningar, och vi la upp en rehabiliteringsplan för ett år, regelbundet kontroll varnnan vecka och blir det bättre i knät tar vi ett längre mellan rum mellan passen. Fick en massa övningar att göra på kvällen och så, och sedan ska jag be mamma om ett gymkort too. Skulle fortsätta medpromenader och ridning fick bara några små övningar till att göra!   

Jag och Jennifer har lagat god mat, schnitzel, potatis och broccoli. Mmm!

Men nu ska jag vara lite mer social och kanske blir ett till inlägg senare ikväll!  

Av Ronja Olsson - 9 maj 2011 20:55

Ja då har man doppat sig vid simmis idag, då och jag säger det, när man väl är i är det förjävligt skönt!  

Tog en promenad ner till Ärk, skönt som fan! Borstade och pussade på Nelson! 

Sedan kom Strand och hon hade fått för sig att vi ska till Simmis ch träffa fölk! Ja så blev det! Vi slet även ner Emelie i vattnet haha alex, Jönsson jag och Linnea höll i varsin arm och ben och slängde i henne  

Imorgon ska jag till sjukgymnasten, huuh undrar vad han säger då. Tror att rehabiliteringen ligger på 4-6 månader har ingenting hänt under de månaderna blir det operation!!

Ne nu ska jag puffa Jennifer strand in till döden!

Av Ronja Olsson - 9 maj 2011 15:18

Ja jag har varit ganska piss off today! Ingenting blir som jag vill, allt blir bara fel. 

Visst det var ganska bra att jag hade mvg på bokrecensionen, och 191/196 på satsdelar. Men sedan är mitt humör inte det bästa jag känner att jag inte räcker till, det blir inte som jag vill. Jag gör bara fel och jag tvivlar ifall jag kommer uppnå något. Hoppas det bara är temporärt och att det blir en bättre dag imorgon! 

Jag ska ju trots allt till sjukgymnasten, och få rehabilitering. Haha gammal jag känner mig med knä problem!

Funderar på att ringa Mimmi och undra om hon vill gå ut och gå!:)

Det låter bra!

 

Av Ronja Olsson - 8 maj 2011 20:26

Gillar mina provosoriska planeringar, fast än jag vet att det säkerligen blir ändringar!

Måndag: Skola, Tvätta, Stallet, Förbereda tal inför onsdag

Tisdag: Skola, sjukgymnast 14.00, 

Onsdag: Skola, Plugg? Sola?

Torsdag: Skola, Plugg? Sola?

Fredag: Sovmorgon till 8.50, skola, Hoppträning, 

Lördag: No idea

Söndag: Fixa det absolut sista med Stipendiet! Helt klart idag, förutom pp!


Nu har jag äntligen besällt hem skolavslutnings kläder, det fick bli ett par kilklackar, och en turkos klänning!

Av Ronja Olsson - 8 maj 2011 18:38

Yesterday!

Crusing with dad, jennifer and co. Först åkte vi runt på stan, sedan bjöd pappa på church street! Gott!  

Åkte en stund till sedan blev saga trött så de var tvungen att åka hem och jag och Jennifer hoppade ur bilen och mötte upp Rebecka och Felicia! Var med dem ett tag uppe vid biblioteket. Sedan gick jag och Jennifer ner på stan, träffade Timmy, Linnea W, Sofie J och några till var med dem. Timmy drog efter någon timme. Jag, Jennifer, Sofie och Linnea tog 23.00 bussen, hem. Där träffade vi några till som vi kände, Tessan, Niklas, Bobby och Love. Love och Niklas lite smått störda rökte på busssen! Inte okej, inte okej!  

Jag och Jennifer drog hem till mig, skulle sove men drog på efterfest istället. Gick hem vid tre!


Today!

Vaknade vid två, blev levande typ fyra, då cyklade jag ner till Laxön i Ä-by, tog västanån vägen! Där träffade jag Tessan och Jocke, var med dem till 18.00, promenerade och åkte ner till fiskecampen där sprängdes mitt bak däck! Och det var inte en lite smäll!!!! Var där nere ett bra tag. Jag och Tessan åkte livbåt, hahah, vi är bra grymma!  

Nu ska jag duscha sedan måste jag bli färdig med en läxa om adverbial!  


Just det Jennifer och jag har en gemensam blogg!

www.igelkottarna.bloggplatsen.se

Av Ronja Olsson - 7 maj 2011 17:27

Väntar nera på sågen att bege oss in till stan, installerar ny stereo och bas låda! 

Blev buicken eftersom Mustangen var sönder men det gör inte mig så mycket, fast mustangen slår ju ingen!

Strand henkade också så vi chillar i baksätet!

   

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards