brainwildchild

Alla inlägg under maj 2011

Av Ronja Olsson - 3 maj 2011 19:08

Gud klev ut från duschen nu och såg på klockan redan sju??;O

Tog 3 km spåret med Jennifer idag, powerwalkade lite jogging också, men har inte den absolut bästa konditionen! Satt även på mig pulsklockan för skojs skull! För varje 100kcal man förbränner får man en "fotboll"! Skit kul man vill bara ha fler och fler!;) Fick fyra "fotbollar" idag då inräknad med cyklingen dit och hem. Så 400kcal förbrännde jag på powerwalken idag! Det är faktiskt ganska bra det!(Y)

Nu känner jag mig trött, så lägger mig i sängen och slår igång en bra film!:)

Av Ronja Olsson - 3 maj 2011 15:31

Riktigt glad just nu!

Vad tror ni har hänt?? Jo dagen har varit absolut great! Allt har varit bra! First time ever!   

Först var det chill på tyskan blev färdig med repetionsuppgifterna!

Skrev prov på SO- som resluterade i MVG!  

Matte chill där med, blev färdig med stortestet, bara två små fel också! Skönt eftersom det är nationella på torsdag!  

På träslöjden jobbade jag bra, blev färdig med ramen ska bara på med en spegel och putsa på den, slipade skåpet så att det skulle bli lent och fint!  

På NO fick vi tillbaka Genetik provet som gjordes i Fredag 40/40 poäng! Där satt den! Åhhhh jag blev så glad! Första gången ett MVG på Biologin!  

Vad händer resten av dagen? Har absolut ingen aning, kanske drar ner till stallet eller spåret om det blir varmare eller solen tittar fram!    

Av Ronja Olsson - 3 maj 2011 07:24

Sitter ch dricker varm Blåbärssoppa, super gott!

Skolan blir nog ganska lugn, tyska- massa repitioner!

SO- PROV!, Matte- Stortestet, Lunch, Träslöjd- Fortsätta med skåpet!, NO- Får tillbaka provet jag gjorde i Fredags!:)

Tisdag idag, hmm kanske man åkre ner till stallet om solen tittar fram efter skolan, ska ner på möte imorgon, "Kan vi förändra ÄRK" eller något!

Ne nu lär jag fixa mig till skolan!

Av Ronja Olsson - 2 maj 2011 18:38

Skolan helt okej!

Solade 20 min med Tessan efter skolan, skönt att bättra på färgen!

Städat hela rummet, så nu ser det bra ut igen! 

Och nu ligger jag och pluggar! Samhällsekonomi, riktigt tråkigt! Men har prov i det imorgon så är tvungen! Sedan blir det svenska och tyska som står på tur!

Bild från tävlingen förra söndagen! Lisbet Gustafsson äger rättigheterna!

 

Av Ronja Olsson - 1 maj 2011 21:37

Ja nu kommer alla få höra på mitt tjat om vanilj! Jag har en liten period varje månad med mycket vaniljsaker, vanilj te, vaniljljus, vanilj i mat! Ja typ allt, fast efter ett tag blir det äckligt och tål verkligen inte lukten eller smaken!

Men nu 1 maj la jag mig i ett bad och tänkte att det kanske skulle vara najss med att tända mitt vaniljljus! Så det gjorde jag! Och poff så kom mitt beroende tillbaka!

Får se hur länge det varar denna gång dåe!  


Imorgon är det skola igen, suck! Fast skönt att det snart är sommarlov och då flyttar jag till Stockholm!   Det ska bli så otroligt skönt att komma härifrån, visst kommer jag sakna alla och allt här uppe, men om jag ska må bra behöver jag omväxling och utmaningar. Annars orkar inte jag någonting!


Nu slår jag igång min kvälls film! xXx med Vin Diesel, kalla mig knäpp men han är grymt snygg!

 

Här kan vi snacka BIFF!    


Av Ronja Olsson - 1 maj 2011 16:07

De tblev en filmkväll med Natalia igår, först en inlines runda till sandbankarna fram och tillbaka sedan slog vi igång skräckisar! Blev faktiskt en tidig kväll tror att jag slocknade tolv, kommer inte ihåg!     

Vaknade klockan åtta hade 15 min på mig att ta mig till stallet! Hann som tur var!

Stog som in och utsläppare de två första Clear rounderna sedan som flaggare på 1m! 

Christina och Nelson var super duktiga bara två nedslag i omhoppningen! Synd att jag fick slut på batteri och inte kunde fota!  

Skulle varit banpersonal på 1.10m men mitt knä sa ifrån! Fick en sådan smärta så jag trodde inte jag skulle kunna ta mig hem! Men det gjorde jag!  

Nu blir det att plugga resten av dagen!  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards