brainwildchild

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Ronja Olsson - 3 oktober 2011 18:54

Har varit fast ute i igenting utan täckning, större delen av helgen.

Fredag: Skola, skippade träning, och tog ett tidigare tåg upp, var med Jennifer. Åkte  till Bomhus skulle vara med Adrian, men han dissade oss och drog på någon fest. Åkte ner på stan, fikade och hade trevligt. Träffade folk, var med Adrian och gick upp till Indat, träffade Marco, jag gameade, eller okej försökte. Det gick inte så bra, Marco skulle hjälpa mig men han drog ut. Sprang runt efter Jennifer och Adrian, sprang till Polhem, nope nobody there, ner till Heartbreak ingen där, satt och väntade på bussen orkade inte leta och hade inga batterier på  mobilen.-.-

Gick upp till Indat, då hade de suttit i rökrummet hela tiden, GAHH!

Umgicks med Adrian, Jennifer och Robin, matvrak som jag är blev det en tripp upp till Max, 2 påsar chilicheese och en lyx milkshake! Mm! Haha snacka om att jag kände mig fet!

Tog 2 bussen hem.

Lördag, vaknade runt 10 åkte till Jennfier hämtade min väska sedan ner till stallet och red. Red nere på ängen efterso man vet aldrig när det blir dåligt väder igen och det var strålande solsken i lördags. Skrittade fram 10 min, trav med både korta, länga och volter i ca 10min och sedan galopp i 10min. Jag krävde inte så mycket, blev mycket volter, serpentiner, öppna och skänkelvikningar.

Sedan galopperade jag nog 10 min med hel långa tyglar, bara lät han springa och lät han bestämma takten. travade och skrittade. Sedan tänkte jag att vi kunde gå ner till vattnet men ne ne det ville man inte, då fick man gott och nog backa ner. Så fort vi gått ner för backen så vände han på fläcken och SPRANG ner till vattnet med öronen framåt, sååå glad jag blev, han gick till och med ut en bit och drack. Myys! Älskar att vara nere i stallet, det är bara där jag kan vara mig själv och må riktigt bra, jag mår bäst med Nelson, det kommer jag aldrig förneka, det är han som är mitt ljus och stjärna. Tog ut honom i hagen och lekte lite kull, han hade den mest.;) När jag sprang iväg gick han efter mig och när jag stannade kom han bredvid och lade huvudet över min axel. Min älskling<3

Cyklade hem och duschade, sedan kom pappa med mustangen, och vi åkte in till Gävle och gick på hockey, Brynäs-AIK. Vilka vann? Jo såklart BRYNÄS IF!<3 4-3!

Åkte till MC och käkade och sedan ut till Hedesunda. Träffade en massa gamla vänner på matchen och efter också, kuligt!;)

Söndag: Var ute hos pappa hela dagen, Någon kom ut, farmor och arne, syster Emelie och Tomas på kvällen. En slapp dag rakt igenom!

Idag åkte vi ner klockan fem, skapligt trött chey! Möte och sedan till skolan pigg de två första lektionerna sedan somnade jag lite av och an på svenskan, oops!

Idag har jag och pappa varit och handlat och käkat på Jernet, nu ska vi se film sedan ska jag plugga plugga plugga!

   

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards