brainwildchild

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Ronja Olsson - 5 oktober 2011 19:05

Skola!

Tog en försen buss så blev fem minuter sen, första gången jag är sen på Thoren!

Tyska, hade glömt mitt kollegeblock men det gick skapligt.

Lunch, veggoburgare, ris och tzatziki, suuupergott!

Engelska, började se på 8 Mile, verkar som en bra film.

Idrott, badminton på Eriksdalsbadet, har spelat badminton i hela mitt liv så var inte så svårt, lite missar ifrån mig bara.

Hem har pluggat matte och gjort smoothie och middag. Spaghetti med ost och broccolisås. mm mums. Sen har jag inte gjort något vettigt mer! Sett på supernatural season 2, två episoder ska se tredje nu. Förra handlade om clowner, och jag har en SUPERSTOR skrävk för clowner, det är sbsolut det värsta som finns!! Kommer ihåg i februari när vi var i Gran Canaria, när en clown började följa efter och imitera mig, oh god vilken hjärt attack jag fick, skreck och flög upp i luften när jag upptäckte honom och han gjorde det samma för att imitera mig. Gud vad rädd jag var just då!

Bild på clownen från supernatural

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards