brainwildchild

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Ronja Olsson - 15 oktober 2011 20:37

Jag bara ÄÄÄÄLSKAR smurfar, dem är såå underbart söta!

Ja som ni fattar var bion bra, var helt uppslukad av de söta sakerna.

Käkade på Max sen, mamma kom och hämtade oss, Donny tog ett bad

och nu har vi sett på Scooby Doo 4.

Nu har mamma begett sig hemåt och jag och Donny ska slå på ännu en film tror jag, jag behöver plugga lite så det ska jag roa mig med en lördag kväll! Känns bra nu efter man varit sjuk och allt, känt mig väldigt yrslig idag och har haft en hemsk huvudvärk, hmm inte bra.

Ni kommer inte få något till inlägg tror jag fram till Måndag, åker ut till pappa imorgon och jobbar med veden, och där ute har jag som sagt ingen täckning.

Av Ronja Olsson - 15 oktober 2011 11:26

Uppe i Gävle igen hos moster.

Fredags kvällen var lite fram och tillbaka, skulle vara i Uppsala me Pontus men han drog till Tierp, så åkte dit och var med honom 2h, Hans bror och kompis skrämde livet ur mig. Först hörde jag och Pontus en duns, sedan lite gnissel och sådant där läskigt, sedan säger Pontus åt mig att vara tyst, tar fram hanteln och ska gå och kolla var det är, bakom dörren står dem, och jävlar vad rädd jag var!!!

Åker till stan med tåget fast lär byta till buss i Skutskär, där träffar jag Emil och Linus, åker med dem på bussen. Okej träffade fler på bussen också. Hoppade av vid Interpool mötte upp Jennifer och Madde, vi gick ner emot stan med Linus och Emil. Och sedan skulle de ut på krogen och vi gick till t-centralen för att låsa in mina saker på stationen.

Skulle till Brynäs med Mimmi och Amanda men de är sega, (inte ovanligt för min kusin;)

Så jag följde med Madde och Jennifer till Bomhus, de skulle upp till en vän till Sorken, kom upp, satt ner ca 5min sedan kom Anna och hämtade mig, åkte hem till henne och slog på sleepmode!

Idag vaknade jag runt 8, käkade frukost runt 9 sedan gick jag och Donny ut vid 10,20, jag joggade och han cyklade. Gjorde lite styrke övningar och koordination också.

Nu har jag duschat, och ska laga lunch åt oss, sedan runt tre åker vi ner till stan och går på Bio, SMURFARNA yyyyaaah!:DDDDDDDD

Jag bara älskar smurfarna!:)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards