brainwildchild

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Going to laugh all the way to the hospital

Av Ronja Olsson - 15 oktober 2011 11:26

Uppe i Gävle igen hos moster.

Fredags kvällen var lite fram och tillbaka, skulle vara i Uppsala me Pontus men han drog till Tierp, så åkte dit och var med honom 2h, Hans bror och kompis skrämde livet ur mig. Först hörde jag och Pontus en duns, sedan lite gnissel och sådant där läskigt, sedan säger Pontus åt mig att vara tyst, tar fram hanteln och ska gå och kolla var det är, bakom dörren står dem, och jävlar vad rädd jag var!!!

Åker till stan med tåget fast lär byta till buss i Skutskär, där träffar jag Emil och Linus, åker med dem på bussen. Okej träffade fler på bussen också. Hoppade av vid Interpool mötte upp Jennifer och Madde, vi gick ner emot stan med Linus och Emil. Och sedan skulle de ut på krogen och vi gick till t-centralen för att låsa in mina saker på stationen.

Skulle till Brynäs med Mimmi och Amanda men de är sega, (inte ovanligt för min kusin;)

Så jag följde med Madde och Jennifer till Bomhus, de skulle upp till en vän till Sorken, kom upp, satt ner ca 5min sedan kom Anna och hämtade mig, åkte hem till henne och slog på sleepmode!

Idag vaknade jag runt 8, käkade frukost runt 9 sedan gick jag och Donny ut vid 10,20, jag joggade och han cyklade. Gjorde lite styrke övningar och koordination också.

Nu har jag duschat, och ska laga lunch åt oss, sedan runt tre åker vi ner till stan och går på Bio, SMURFARNA yyyyaaah!:DDDDDDDD

Jag bara älskar smurfarna!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards