brainwildchild

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Ronja Olsson - 19 oktober 2011 20:46

Stog i horoskopet, din dag kommer vara inte vara så händelserik, om du själv inte gör något åt det. Ja det märkte jag.

Tyska, hade glosor, visste inte ens om det! Fail!

Engelska, skrev en ny dikt, så mycket bättre!

Idrott, ja om jag ska kalla det skog så, skulle "slå" upp läger vid hammarbybacken, välja lä, fixa toalett och koka vatten på tangiakök (stav) 

Sedan hade jag ändå inget för mig så skulle leta reda på Budo store och köpa nya lindor, sagt och gjort, inte lätt men tillslut hittade jag rätt.

Hem, lagade mat, pratade med moster. och ut och joggade 14 min, sedan lite styrka. Duschade och nu ligger jag  framför soffan och ser på Nasses stora film!;) 

Jag älskar Nalle PUH!:))

Lite bilder har hittat sladden nu.:)

   Nya lindor!:)   Outfiten i lördags.:)          Födelsedagskalas   Faster och Syster!:)          Byxorna lite väl långt ner? Börjar skymta lite mukler!;)

Av Ronja Olsson - 19 oktober 2011 20:37

Tänkte det var dags med lite gamla minnen

Matlagning med Jennifer och Linus!:)


 
   I väntan på bussen!


 
   Absolut första 90cm, två år sedan!:)

Martin visar hur fort han byter om, fast han fuskade och hade kläder på sig.;)


   En gammal sångvideo från 7:an.
   Film vi gjorde på John Bauer tjejskola sommaren förra året!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards