brainwildchild

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Ronja Olsson - 25 oktober 2011 22:40

Försöka skriva något relevant nu innan jag somnar.

Skola, kände mig mycket bättre idag, kom försent till samhällkunskapen. Satt och läste på inför förhöret på fredag. Fick även tillbaka betygsmatrisen från provet vi hade en bra tid sedan, och jag kan säga att jag är förvånad och mer än nöjd!:) Förgyllde min dag?

Kemi, jobbade på mycket och intensivt och pluggade inför provet på fredag.

Matte, ja såklart fortsatt jobb, tur att vi har provet efter höstlovet.

Svenskan, började med min argumenterade text och hade lite muntliga övningar.

Pappa hämtade upp mig vid slussen, middag på Jernet, har testat allting förutom Halstrad- och marinerad marulk får bli den nästa gång och Ossobucco som det fick bli idag. Kalvleggsgryta  med grönsaker och saffransris. Alltså jag satt och njöt för att det var så gott! Ny favorit!!

Sedan hem och fixade lite smått, begav mig till träningen. Första gången på två veckor. Lite efter men tog snabbt upp det. Körde hopprep till uppvärmning 10 min, fem min med olika övningar. Skuggbox. Hopprep, säck och en massa plankan och styrkeövningar stog på dagens upplägg. Tog inte ut mig helt men tog i gjorde jag. Börjar få koll på tekniken bra nu och mitt fotarbete byggs på för varje gång.

Träningen för resten av veckan:

Onsdag: Idrott i skolan kondition med boxningsinslag.

Torsdag: IF Linnea

Fredag: IF Linnea

Lördag: Vila

Söndag: Raskpromenad 25min.

Hem duschade, ännu mer kemi och lite engelska och nu ska jag slå igång Supernatural och sätta på sleepmode!

See yah tomorrow bitchees!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards