brainwildchild

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Ronja Olsson - 27 oktober 2011 22:35

Har ont i varenda kroppsdel! Glömde stretcha rygg igår, big
mistake! Aja får skylla mig själv att ajg är lat!

Idag då?

Skola, matte, ingen läxa över lovet, gillas!

Samhällskunskap, skulle låna min data och se på en
dokumentär, men då fungerade inte ljudet, bytte klassrum, då fanns det inget
internet, meen ah! Hampus låna ut sin iphone till internet! Och sedan som
pricket över i:t så fick vi först inte igång bilden, men efter en evighet så
lyckades vi och såg på en dokumentär om liberia, väldigt bra och blev rörd.
Hnadlade om kvinnornas kamp till frihet i landet. Kan ses på Svtplay.se

Engelska, jobbade på med analysen, inte helt färdig men
snart så!

Kemi en massa plugg till provet imorgon, sitter ganska ok,
så borde få minst godkänt!

Sedan hem, käkade, vilade iväg emot träningen.

Artur och ja någon hade hårdträning idag. Fick beröm för min
Fantastiska fotarbete, läste ni F:et??? Blev jätteglad har alltid haft uselt
fotarbete och varit stel som en pinne men nu sitter fotarbetet bara tekniken i
slagen kvar innan min grundposition är ok!:)) Men det ska vi fixa!

Sen  ska jag dammsuga,
diska och damma och sedan ta en lång dusch och värma upp mina stela muskler och
leder!

 Imorgon då?

Skola, kemi prov, och samhällskunskap test, tror även att det var något med tyskan men det tar vi väll då.:)

Träning, och sedan hem och skriva klart engelskan, åker inte upp försen på lördag istället.:)

Nu ska jag se på tweenies snack om att de är gulliga?:O


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards