brainwildchild

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Ronja Olsson - 29 oktober 2011 09:39

Kort summering av gårdagen den var inte så intressant!

Skola, gjorde Kemi prov gick nog ok, åtminstone godkänt annars blir jag förvånad!

Sedan samhällstest som tog några minuter, slutade och upptäckte att min analys var borta, gaah jag som var precis färdig med den!-.- Så det var bara att börja om på nytt.

Tyska, delade ut uppgifter och instruktioner, Antje var borta för en stund. Fortsatte även med engelskan.

Gick ner till boxningen, lite sparring idag. Jag har ju koll på fötterna bara teknik och styrka kvar. Så det var bra. Att se när jag ska parrera och ducka har ajg också problem med eftersom när jag sparrar har jag inte glasögon och då är min avståndsbedömmning inte den bästa!

Avslutade med att byta partner till en kille som tränat ja ett tag mer än mig. Vi skulle ta det lugnt och inte ta i, min jaja det kommer naturligt för mig.-.- Måste träna på det.

Hem städade, låg och kollade på film, sov.

Idag ska jag hem till Skutskär igen men tar inte et tåg försen vid lunch. Ikväll är det Haunted Halloween med Blondie och Daniel, får se om jag ens vågar gå, jag är väldigt lättskrämd av mig och hoppar saker fram, ja då dör jag! Speciellt om det är någon med en motorsåg, då lovar jag att jag inte går!!'

Lite bilder med min nya mobil, inte de bästa!

Haha på bild två ser nu min nya dammvippa, jag hittade här hemma, haha!

Solen skiner och jag ligger inne och ser på film!

       

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards