brainwildchild

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Ronja Olsson - 4 november 2011 21:00

Nu är det fredag igen! Åker upp till skutskär tomorrow vid lunch.

Träningen är väl de enda intressanta för dagen.

Vi hade en engelsk tränare, eftersom Nimar var i Göteborg.

Uppvärmning, samma vanliga jogging med olika övningar, hopprep, och lite töjövningar.  Sedan skuggades vi med bestämda övningar. Och därefter sparring. Ja inte den bästa på att hålla undan "näbben" och parera, men som tur känns det inte, nu när man fortfarande har lite fläsk.

Sedan är jag ju mer stryk jag får, desto surare blir jag så de tvåsista ronderna fick jag in några bra slag!

Sedan fys, mycket knäböj, utfall (väldigt bra för mina knän nu när de ska byggas upp), armhävningar, rygglyft, upphopp och lite till. Väldigt bra pass, ett av dem som jag kände av efteråt. Trappor var inte mina favoriter, kan jag säga. Men det ska va så här nu när man inte har kondis eller muskler, det ska kännas! Då vet man att någonting händer åtminstone!

Ser på en massa filmer, tänt vaniljljusen, kokat te, myyys! Kurar upp mig i soffan och njuter av fredagen, Skola på måndag!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards