brainwildchild

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Ronja Olsson - 9 november 2011 19:50

Vet att headern ser konstig ut men ska fixa till en design så snart som möjligt, ingen som kan hjälpa mig? Skulle behöva fota lite också har inga bra bilder, får ta och fixa det någon dag. Annars och under tiden slänger jag upp en gammal design så fort som möjligt!!

Idag har jag som sagt varit i skolan, gick bra, hade hlr vilket jag gjort redan på idrotten lite tjatigt och tråkigt! 

Hem middag, se på blood and bone, skit bra film. Pluggade inför provet i matte som är imorgon. Känner mig ganska förberedd och tror att ett g klarar jag ifall det är rätt frågor vill säga!;)

Sedan äre träning på kvällen, hoppas att foten inte sviker mig! 

Av Ronja Olsson - 9 november 2011 09:24

YIPPPIEE jag har inte lika ont i  foten jag kan gå utan att det smärtar! Isen gjorde sitt!;) Lindar den med stödstrumpa och elastisk binda idag ändå bara för säkerheten!'Och pappa kommer hem igen han landar med 14,20 flyget från Miami!:)) Äntligen ska man få lite sällskap här nere.

Lagar lunch jag vet tidigt men kommer inte vara klar försen 10 och sen tror jag inte att jag orkar gå i trappor upp och ner som en galning hellre att jag äter nu istället och har med mig en frukt!

This song and Simply the best är mina låtar!;) Egoisten har sagt sitt för nu, see yah later!

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards