brainwildchild

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Ronja Olsson - 10 november 2011 21:37

Foten höll under hela passet var lite ostadig och kände av det i uppvärmningen och lite när vi slog mer explosivt och drog med foten. Men det fungerade! Även lite rusch blev det idag också det känns så skönt när man börjar se lite resultat. Orkar inte jogga 10 min som de andra men fem är åtminstone minst, när jag började klarade jag av knappt en minut! Snart så! 

Har även avlagt både socker och godislöfte, inget på veckorna en hand med någon sorts godis eller hur mycket frukt och nötter jag vill på helgen. Självklart äter jag så mycket frukt som möjligt men nötter är jag lite dålig på och de ska man inte äta för mycket av. 

Sedan skuggades vi tre ronder, 3min och vila 1. 

Hade Edgar (tränar i elitgruppen) eftersom Jenny var borta, han är duktig och har bra övningar och man förstår.

Sparring några ronder träna på garden. 

Sedan säck 2-3min fritt första, andra explosiva slag, tredje fritt och när Edgar sa attack så skulle man mata 4 bestämda och explosiva slag och sista hade vi intervaller 10sex slag så mycket som man orkade, vila 10 sex och därefter samma. 

Byte till hopprep de tre första hoppade man som vanligt men jag fick byta hopprep typ 10 gånger hittade inget som var bra i längd. Sista så skulle man hoppa fort(tempo) 10 sex och lugnt 10 sex.

Nedvarvning, jogging med olika övningar och därefter stretching.

Tänk att jag faktiskt orkar ett helt pass, styrkan är inte den bästa och inte löpningen men ska lägga in ett extra själv pass på söndagar varannan styrka med helkropp och varannan löpning så mycket jag orkar med intervaller någon gång! Det borde göra susen, och nu när jag äter så lite kolhydrater sm möjligt, äter så lite som jag kan men vill inte utesluta det helt. Så kommer jag både bygga muskler och förlora fett lite fortare räknar jag med! Hoppas på något bra resultat innan årets slut!

Nu ska jag duscha och fixa inför imorgon fram med kavaj och klackar! 

Jag vet ska lägga in lite bilder så fort jag får tid över!

Av Ronja Olsson - 10 november 2011 17:32

Vet inte vad felet är på mig ibland, glömde vrida ena knappen nu när jag bakade bröd och så efter 1 ½ h går jag och ska ta ut den, då har ingenting hänt..... Då märkte jag att man kanske ska vrida igång värmen.-.- Smart Ronja!

Resten av skoldagen kanske är intressant?

På So.n lottade vi om vem som får åka från varje utskott i klassen till att arbeta med frågan i cus. Och jag blev lottad, det ska bli jättekul, verkligen eftersom även ifall jag inte gillar politik så tycker jag om att få mitt ord sagt och mina tankar!

Engelska fick en andra chans att bli färdig med min dikt ananlys, hade gjort en som jag tyckte var great men den försvann så fick stressa ihop en på en dag. Den andra tog 2 veckor. Så jag tackar Alexandra för att jag fick chansen att småfila på den idag blev genast mycket nöjdare!

Kemin fick vi tillbaka provet två grova fel och resten slarvfel, varför Ronja, varför? Jag läser inte frågan korrekt och gör fel med siffrorna men annars är alla uträkningar rätt!

Hem lagade faktiskt baconrullade kycklinginnerfiler med morötter! Mummsigt var det!

Snart ska jag klä på mig, ta ut brödet och åka iväg till träningen!

Av Ronja Olsson - 10 november 2011 11:12

Så nu har jag gjort matteprovet.

Gick väll sådär de lätta gick åt skogen, fattade ingenting och gjorde fel och förklarade inte.-.-

Men de lite svårare var mycket enklare och jag gjorde alla och bra ockås, någon failade jag på märkte jag efteråt men det får man leva med!

Har röstat på motionerna i samhäll nu så har inget att göra. Engelska och kemi kvar. Neeeeeejj jag glömde både boken och mitt papper med labaritions utrustning.-.- Bara för att jag stressade imorse! Måste börja packa väskan innan jag somnar så slipper jag stressa. Okej Ronja skärpning!

Träning ikväll taggad såg på en boxnings film igår, visserligen var den till trixad men blev ändå taggad till tusen!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards