brainwildchild

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Ronja Olsson - 14 november 2011 21:30

Tillbaka till civilisationen igen, söndagen var inte så intressant, åkte ut till pappa as you know. Trolle och någon till kom ut och umgicks med pappa, och jag får en cross och en bil! Wooho dags att börja övningsköra dåe, har ju kört bil förut men inte cross. Detta ska bli kul! Somnade runt sju vilket gjorde att jag vaknade vid 03.00 -.-

Väckte pappa vid fem begav oss ner till Lidingö, sov i bilen ner.

Åkte till skolan, matte gjorde relativt många tal, ingen läxa skönt!

Kemi på mentorstiden blev färdig med 28 tal på instuderingsfrågorna av 51, yees!  Fick tillbaka provet och respons på det, blev väldigt förvånad trodde aldrig jag skulle få det jag fick!

Sedan svenska, ska börja skriva på ett CV som ska lämnas in nästa fredag, tur att man har lite referenser och betyg och sådant och sedan har jag skrivit ett CV redan en gång.

Pratade med Henrik om APL och massa annat.

Hem, läxor och ringde och pratade med Annika, upp till affären handlade och därefter middag på Jernet. Marulk med kantarellrisotto.

Beställlde även weekend i Funäsdalen över nyår 29 december - 2 Januari. Ska lära mig att åka längdskidor i vinter faktiskt, äntligen ska Ronja bli lite vintersportig!

Jag älskar att vara uppe i Funäs det är vackert, trevliga människor bra mat ja allt är bra!  Kommer även beställa massage och ligga på Relax och Spa avdelningen mycket!

Some pictures!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards