brainwildchild

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Ronja Olsson - 15 november 2011 22:30

Alltså är det inte knät eller konditionen så är det höften, skunde inte röra mig alls åt höger så körde mest på säck.

Började att värma upp (så gott det gick), sedan skuggboxning, para ihop oss fyra jätte effektiva övningar. Mellan ronderna så körde vi 10 cm med benen och andra styrke övningar. Jag gick över till säck när vi skulle börja sparra, eftersom min rotation och gång till höger ingte var så bra så fokuserade jag på tekniken och slagen istället för fotarbetet. Fick in några hårda smällar också!;)

Sista ronden skulle vi slå vänster höger och sedan ducka och flytta åt höger eller vänster, den var nog värst! Eftersom jag rör mig automatiskt helst till höger än vänster har svårare på det hållet och då korsar jag fötterna lätt.

Nu tar jag det lugnt till på torsdag och stretch varje dag. Vill tagga till och träna teknik och fotarbete inför träningen i helgen mot Zangen, det ska bli så jädrans kul! Han är grymt bra säger alla och det är kul att vi känner någon som är bra på boxning som kan ge mig tips och råd och kanske lite lektioner lite då och då, förutsatt att han har tid!:)

Upp halv sex imorgon dags att sova!

Av Ronja Olsson - 15 november 2011 18:21

Tisdag betyder träning, har Arthur som inte är så nådig med straffen! Hoppas på det bästa att jag gör mitt bästa. 

Skolan då! 

Samhäll satt och läste om samhällsekonomi.

Kemi, blev färdig med instuderingsfrågorna och började på min bakgrund till labbrapporten.

Matte, färdig med alla tal som var läxa till torsdag.

Svenska, nästan färdig med personliga brevet och färdig med CV:t. 

Hem lagade fläskkotletter med grönsaker och keso, mm gott. 

Nu ska jag iväg till boxningen om en halv timme! 

imorgon ska jag till Liljeholmen på central utskottsmöte 8,30 - 17,00 puuh, hoppas man håller sig vaken!'

Sedan ska jag nog åka och shoppa vinterhandskar och nya byxor.

Inlägg senare eller imorgon bitti om boxningen!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards