brainwildchild

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Ronja Olsson - 19 november 2011 19:14

Man får höra att folk håller på med 20 killar på ett år, och därefter håller på med tre styckna samtidigt var är detta? De säger att de älskar killarna efter en vecka, att de vill spendera resten av sitt liv med varandra, man känner inte varandra om man bara träffats i en vecka, man kan inte älska någon efter en vecka, man gillar någon, man tycker om dem men inte älskar dem! Så klart finns de dem som blir tillsammans och älskar varandra efter några veckor och spenderar resten av livet med varandra, men då har de säkert känt varandra i några månader/år först.

Om man ska ta mig då, jag har väldigt svårt att lita på killar, jag binder mig helst inte och blir tillsammans om jag inte känner 100% tillit och säkerhet. Jag har blivit sårad förut, jag förstår ordet "kärlek" jag förstår ordet "älska" och jag har bara använt det 1 gång, 1 enda gång och det var verkligen kärlek, jag är fortfarande kär i den killen även om jag inte vill ha tillbaka honom.

Man lär verkligen förstå ordet, man lär förtjäna att säga ordet. Men nu för tiden säger alla det till alla, det har ingen betydelse. Kanske ska ta och ändra på det ordet som har en sådan kraft, ifall man säger det rätt, och säger det i rätt tidpunkt.

Player är för nybörjare, kärlek är för proffs!

Tillägnat till gävleborgs/uppsalas största horor!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards