brainwildchild

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Ronja Olsson - 1 juli 2012 23:00

SKOLA:
Är du duktig i skolan? ja relativt
Har du bra betyg? - ja ganska
Har du fått göra om ett prov någongång? - Nej,
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja,
Sköter du dej i skolan? - Ja
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha ja
Har du mobilen på lektionstid? - Ja,
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nej,

FAMILJ:
Hur många är ni i er familj? - Mamma och Pappa. 2halvsyskon, 6kusiner, massa tremänningar, och mer därtill
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Nej eller ja delvis ibland
Trivs hemma? - Jodå,
Har skrikit och slagit din mamma? - yes
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - nope är för snäll för det
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Jaa,
Vem betyder mest för dej i din familj? - mamma och pappa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja,

VÄNNER:
Du har vänner? - ja
Du brukar vara med? - Emelie
Vem/vilka var du med sist? - Emelie, David Ellie och Daniel
Är det okej att ha kill-kompisar? - Så mycket bättre än brudar
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - jaaao
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - delvis



FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nejj
Putar med läpparna på kort? - nä,
Tar kort på dina bröst? - nope
Använder foundation på läpparna? - nej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nope
Ditt hår e knallblont? nej

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell?- beror på vad för kriminellt man gör
Vill du bli kriminell? - njae
Varför gör du sånt här? - har tråkigt?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - beroende på vilket brott man begår
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - haha ne
Har du suttit i fängelset? - nej
Vill du hamna i fängelset? - nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - nope, eller lite ledsen bara
När grät du senast? - igår natt när jag vaknade
Du har gråtit över en kille? - ja.
Vem bråkade du senast med? - kommer inte ihåg, eller kanske Emelie när vi var på fest i uppsala och hon var otroligt dryg ett tag ;D

Av Ronja Olsson - 1 juli 2012 16:37

Träningen gick helt ok idag. Jag är som sagt väldigt ringrostig nu efter skadeuppehållet. Men tar igen det snart.

Blev sparring idag, kul att nu i sommarträningen är det både vuxna, diplomare och ungdomar. Man får en bättre variation på kunskaper. Jag kände att fotarbetet inte var det bästa, inte helt rena slag. Men som jag skrivit kommer ta någon/några veckor innan jag får upp allt igen. Just keep on going.

Avslutade med säck. Intervaller på 1min. Jag trodde att jag skulle mörda Arthur eller säcken, hade inte bestämt mig helt och hållet där!

Men jag genom led det och kände musklerna arbeta vilket var helt ok skönt.

Bra att vara igång igen!

Nu har jag vilat, samt skrivit ut förra högskolaprovet att träna på :) Ska skriva mitt första högskoleprov i höst nämnligen och vill vara så beredd som möjligt.

Nu ska jag sätta mig ute och läsa Brott och Straff. Helt inne i boken nu så sidorna snubblar snabbt förbi! :)

Av Ronja Olsson - 1 juli 2012 15:45

Visste du att jag:

( ) Jag gillar insekter

(x) Hånglat på en toalett

(x) Ridit

(x) Har velat ta självmord

(x) Dissat någon som ringt på min mobil

(x) Hållt in en orm

(x)Gjort ngt olagligt

(x) Älskar musik

(x) Älskar djur

(x) Hållt på att drunkna

(x) Suttit på Polis förhör

( )Blivit dömd

(x) Älskat någon som jag vet jag aldrig kmr få

(x) Haft pojkvän

( ) Haft flickvän

(x) Vill ha pojkvän

( ) Vill ha flickvän

(x) Är en snäll och go tjej

(x) Har smink (men använder inte) 

(x) Haft smink

(x) Hållt i en spindel (

x) Ramlat ur sängen

(x) Sjungt inför hela skolan

( ) Tecknar mkt

(x) Ångrat mej jätte mkt

(x) Puttat i en kompis i vattnet

(x) Stulit något

(x) Har velat döda någon

(/) Rymt hemifrån

(x) Hatar djurplågeri

( ) Tagit i flugmaskar

( ) Är superkär 

( ) Är homosexuell/bisexuell

( ) Hatat min förälldrar

(alltid) Sjunger i duschen

(x) Förlorat någon jag älskar

(x) Varit mkt sjuk

(x) Vill ha egen häst

(x) Slagit någon riktigt hårt

(x) Kysst med öppna ögon

(x) Blivit påkörd

(x) Drömt nåt mkt konstigt

(x) Slagit mej allvarligt

( ) Åkt ambulans

(x) Har ett konstigt men fint namn

(x) Kört bil

( ) Spytt fem gånger på raken

(x) Klottrat

(x) Sett film med 15 årsgräns

(x) Älskar att sjunga

(x) Hoppat från ett fönster

(endast boxning och ridning) Älskar idrott

( ) Sovit ute på vintern

(x) Har blivit mobbad

(x) Hatar någon

(x) Skärt mej med vilje

( ) Har djur hemma

(x) Skrapat upp båda knäna

(x) Hållt någon jag tycker om i handen

(x) Gjort bort mej ordentligt

(x) Älskar naturen

(x) Skrattat högt åt någon

( ) Har klättrat åtta meter upp i luften

(x) Blivit super arg på en kompis

(x) Slagit sönder något med vilje

(x) Skulle dö för någon

(/ÄLSKAR) Gillar mat

(x) Spelat in en låt

(/)Tror på det övernaturliga

(x) Fått en allergisk reaktion

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards