brainwildchild

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Ronja Olsson - 2 juli 2012 18:38

Måndags kväll. Ska snart ut och ta 3km tror jag eller cykla 6km har inte bestämt mig helt. Kanske bäst att springa, men kommer bli så mycket asfalt .Hmm. Får klura ett tag till.

Jobbet flöt på. Rensade häckar hela dagen.

Var till kronoberg till passexpeditionen och gjorde nytt pass, mitt gamla var det något fel på.

Skönt att ha det ur vägen, kanske blir det en tripp 16 juli en vecka. Inget bestämt utan spånar bara. Bara carola kan ta ner saga och sådant...... så åker vi :) jag saga och pappa :) Kul, kul

Sommarn flyter på har varit mycket bra väder nu så jag njuter.

Power big meet närmar sig med stora steg måste fixa en chafför. Inte säkrt att jonas kommer ut. Frågade en till men inget klart där :)

Jaja ut och röra lite mer på fläsket!

Imorgon blir det gym i alla fall. BEN BEN BEN BEN BEN BEN BEN. I LÖÖÖÖVE IT


UPDATE : hIHI titta jag vet hur man uppdaterar inlägg. Hehe efter sisådär två år på  bloggplatsen.se.

Jaja blev cykling idag, dels kände jag mig lite lat och dels så är det nog bättre för benhinnan just nu. Det är ju ändå träning so what!

Blev 10.42 km på 50 min, så hållde ett relativt bra tempo. Kul att se lite omgivningar också :))

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards