brainwildchild

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Ronja Olsson - 10 juli 2012 19:43

Gråt inte, min älskling,

Då visar du dig svag.


Lita inte på någon,

Då ger du personen makt.

Makten att skada dig,

Och det vill du väl inte.


Visa inga känslor,

Då kanske du blir sårad.

Säg inte vad du tycker,

Då kan du bli upptäckt.


Gråt inte, min älskling,

Jag vill ju bara skydda dig.

Av Ronja Olsson - 10 juli 2012 18:46

Tisdagkväll, tre dagar kvar sedan har jag jobbat i fyra veckor känns helt overkligt :)

Jobbet flöt på ok idag, lite segt innan lunch men det brukar det vara så.

Middag på Jernet med pappa och hans vän Danne. Nu ska jag packa min väska inför utlandstrippen nästa vecka. Därefter ska jag bara tat lugnt.

Imorgon ska jag äntligen träna igen hoppas på teknik eller sparring :)

Blir att åka upp till gävle i helgen också efter min och emelies tripp till västerås. Fun fun :)

Av Ronja Olsson - 10 juli 2012 06:26

Jahooop då blev de ingen grönan, ingen sushi och ingen lidingö jag ska ut till västerås på fredag.. Tänk om jag inte hittar hem och enda gångerna jag varit där har jag bara åkt bil. Hoppas jag inte försvinner..jäkla blondin. ;D

Nu kokar jag ägg och ska snart bege mig till jobbet, har med mig vattenflaskan men ser ut so om det blir dåligt väder :(


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards