brainwildchild

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Ronja Olsson - 13 juli 2012 16:10

Åker till västerås för resten av fredagn dn 13. See yah all later

Av Ronja Olsson - 13 juli 2012 06:26

Fredag den 13. Sista jobbdagen sedan har jag riktigt sommarlov. Det har varit awesome här på kyrkan och även ifall vädret och jobbet har varit tråkigt har kollegorna brightat upp alltihop!

Igår var det matchsparring på träningen (man sparras i en ring och har samma regler och ska boxas på en riktig match)

värmde upp självständigt och sedan höll man sig varm fram till sin tur. Jag sparrades med Isa idag. Hon hade aldrig sparrats förut så jag var lite snäll och körde bara teknik, hon fick slå på lite mer på mig. Jag höll

 igång jabben ganska bra idag,lägre tyngdpunkt, psykade lite och bara tränade på att själv bli säker och snabb i mina slag. Till sista ronden fick hon råd och tips av Arthur, då var isa på hugget ordentligt jäklar vad bra hon blev geno några små råd. Fick se upp ordentligt, rörde mig lite mer och slog en jabb och snabbt ut hela tiden. Var rädd under alla tre ronderna att jag skulle råka slå ett hårt slag. Men frågade efter och jag hade skött mig bra :)

Sedan efter "matchen" blev det tre ronder säck, tre ronder hopprep och tre ronder skugg.

Arthur frågade om jag ville sparras lite mer, kände mig sugen men kanske var bäst att låta min hjärna mest smälta allt och ta in allt jag gjorde.

Over all, tyckte JAG att jag gjorde en bra "match", finslipa tekniken. Skulle vilja sparras och där få slå allt som jag har. Många säger att min höger är förbannat stark. Skulle vara kul att testa mina "knock-out" slag. ;D

Juste min lilla rara söta blondin (brunett) skrev att hennes mamma inte låter hen åka försen när hon kommer hem......

Blir det ens nå västerås idag ?

Ser ut so att jag åker upp till gävle på lördag och hem på söndag, därefter till skutskär på måndag och Zang ska träna.

Får se, nu ska jag åtminstone till jobbet. Sista dagen och jag är taggad till tusen!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards