brainwildchild

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Ronja Olsson - 27 juli 2012 23:09

vänta du jag har två dejter ikväll! Wooho lyckad man är. första är med mitt careface och andra är med sängen.

Av Ronja Olsson - 27 juli 2012 22:15

Egentligen borde jag stänga av facebook och internet för mig. Jag blir så fundersam över saker och ting. Vet ni vad som gör det? Jo ordet älskar. Personer skriver det hela tiden fram och tillbaka, älskar hit och älskar dit. Då tänker jag inte bara på dessa småungar och tonåringar utan även vissa vuxna. Jag är bara 16 år jag har nästan inga år på nacken och använder bara det ordet till två saker där jag menar det. Till Nelson och till mamma. Visst till mina närmsta vänner också men då är det mer jag uppskattar er. Älska kan man inte göra efter en timme, älska kan man inte göra efter en vecka. Det tar tid att älska och förstå innebörden i ordet. När personer skriver att de älskar sin nya pojk/flickvän och har känt dem några dagar och blev tillsammans samma dag kan man inte säga att man älskar han/hon. Det fungerar bara inte.


Av Ronja Olsson - 27 juli 2012 20:08

Märks att man är sjuk, la mig runt fyra för att sova någon timme. VAKNADE NU! Ouch hur ska jag nu kunna somna om ca en-två timmar? Nu ska jag få kämpa!

Okej bara två avsnitt kvar av GOT ser klart på dem sedan packa klart väskan ska upp 8 imorgon

Har börjat plugga lite körkortsteori nu, köpte bokpaketet idag. Så tyckte jag kunde sitta och kolla på lite fina bilar att drömma efter. Myfavorites:

Ford Eleanor GT 500E

Audi A7 3.0TDI Quattro

Dodge Charger -70

Ford Mustang -69 

Ford Mustang Fastback -67

Sedan finns det såklart MASSOR med andra snyggingar därute men dessa var mina favoriter! Mumma.

Av Ronja Olsson - 27 juli 2012 12:23

Kontrollbehovskärringen tillbaka. Sitter ute på balkongen och njuter av vädret, snabb visiten till centrum tog hem batterier, lite hygienartiklar "bara" 250:- fattigare....

Nu sitter jag och gör ett litet schema inför veckan och helgen.

Lördag : Upp till gävle, valbo, vara med bästiss <3

Söndag: Ner till stallet med saker, smörja sadel och träns, hem till faster

Måndag: Stallet tidigt ska jag rida ett dressyrpass, hem ooch äta lunch, ner till stallet och promenad med Nelson, träna för zang

Tisdag: Stallet, bomövningar

Onsdag: stallet, longera? eller lugnt pass på ängen, en promenad också träning för zang på kvällen

Torsdag: stallet, hoppa, ner till sthlm på boxning?

Fredag: stallet, uteritt, in till stan med faster och klippas? ner till stallet för en liten promenad


Min träning för veckan? Jag ska försöka få in kondispass två per dag. Eller det får jag eftersom jag springer till stallet och hem istället för att cykla. Därefter ska jag försöka få in tre pass extra där jag tar 6km i näsbodaspåret plus milen.

Lite styrka kommer också in men det blir mest armhävningar, situps, benböj, utfall, rygglyft och balans


Av Ronja Olsson - 27 juli 2012 11:13

Det var visst bara en morgonkoma jag låg i. Så fort jag la mig i soffan fick i mig lite mat och sett två avsnitt av GOT så blev jag jättepigg och flyger runt i lägenheten. Har tagit en 25 min (promenad med joggingsträckor) och testat nya skorna jag älskar dem!!!

Packat väskan jag har med mig upp. Hua vad tung den blev, dels för att ajg har olika skor och boxningssaker med mig upp :P

Det är dö varmt i lägenheten, AC står på 18grader och går varm men händer något? Nej jag svettas som en gris ändå!!

Nu sitter jag i soffan och planerar på att renovera o. Imorgon ska jag och mamma till Valbo och shoppar lite. Nu ska jag upp till centrum. Kolla lite på rean och köpa batterier.


Av Ronja Olsson - 27 juli 2012 06:15

Inge jobb för mig idag, förkylningen ger inte med sig så ska börja med medecinkur och sedan bara ligga och lata mig. Åker ändå upp till gävle imorgon. Pappa kom hem runt tolv, packad och hungrig, jag som redan hade somnat trodde att det var en inbrottstjuv.
Nu ska jag ta medecin och sedan läggamig i sängen kura ihop mig med en stor kopp te med honung och Game of thrones
Så här såg det ut igår åtminstone

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards