brainwildchild

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Ronja Olsson - 28 juli 2012 22:15

Jag vill inte bli sårad jag vill inte bli bedragen, jag vill inte bli ledsen, jag vill inte sörja.

Det är därför jag inte vågar känna, våga lita.

Det kan förändras en just nu vill jag bara njuta av det som är och sedan får vi se vad tiden ger oss

 

Av Ronja Olsson - 28 juli 2012 13:45

Gaaah vad galen jag blir på människor. Bara för att man skrev "saknara mina guys" och "älskade poppiz" tror folk helt plötsligt att an skaffat kille? Ehh verkligen inte, bara så att ni vet så skulle jag inte för all pengar i världen vara tsm med pontus eller anton. Pontus är som en bror till mig och Anton är en väldigt bra vän. Jag har många killar som jag verkligen tycker om och skulle rädda om deras liv var i fara. Sure. Men jag vill inte ha dem mer än vänner.

Pontus och jag är väldigt lika och vi har varit med om mycket, både enskilt och viss del tillsammans. Han har alltid varit den som stått där och funnits för mig om jag behöver prata eller nått. Han får mig alltid på bättre humör.

Sen har han haft sex med några av mina vänner, två när jag var bredvid, så njaaae tror inte jag skulle vilja ha honom.

Är ni lugna nu ? Behöver inte bli spammad på mess. Chilla lite och tänk att vi lever faktiskt i 2000 talet.

DÄR TJEJER KAN VARA BRA VÄNNER OCH UMGÅS MED KILLAR UTAN ATT KNULLA DEM!!!

Great ha en fortsatt bra lördag :D

Av Ronja Olsson - 28 juli 2012 08:30

Idag åker jag hem, and I love it. Anton och älskade poppiz ringde inatt. Vad äre ed folk som inte sover på nätterna  ?;)

Så troligtvis ska vi va med dem också :D Som jag saknat mina guys <3

Men det absoluta som jag längtar efter är att åka ner till stallet och träffa min vän, som jag saknat min finaste.

Nu ska jag fixa mig och packa det allra sista blir ju borta till nästa fredag så har mycket packning :)

        

   

Av Ronja Olsson - 28 juli 2012 08:00

NO Relationship, NO Emotions, ONLY Sex!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards