brainwildchild

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Ronja Olsson - 29 juli 2012 20:30

Av Ronja Olsson - 29 juli 2012 19:18

De senaste två dagarna har varit jättesköna. Igår var jag på shoppinghumör i valbo. Blev hyllor och krokar till lägenheten. Nytt träns, sadelgjord och luva till nelson. Bio och fika på Georges med Jennifer. Såg nyaste Batman, den var jättebra enda minuset från mig att den var tre timmar lång men den var verkligen jättebra och verkligen värd att se. Därefter träffade vi Mattias och Robin som var fullare än deras eget bästa. Efter en tid med dem så gick vi bort till Gävle strand och träffade Emelie med vänner. Dock inte så roligt så vi begav oss emot stan igen. Tog 1 bussen hem och somna ganska direkt när jag kom hem. 

Idag har jag varit ner till stallet direkt på morgonen, kollade till Nelson och konstaterade att han behövde flugmedel och flughuva, vilket ÄRK är för snåla för. Så efter vi hade kollat till Ingelas hundar och jag tog en sväng förbi Nina och Laila så åkte vi in till Valbo igen och köpte en flughuva och flugmedel till honom. 500:- till borta. Men vad gör man inte för min finaste! 

Sol och sov stund på mosters altan, därefter hem och sova middag :P 

Nu sitter jag i fasters hängstol som är underbar och tar det lugnt, vi väntar på farbror som kommer hem från någon jaktmässa. Imorgon bitti runt sju tiden beger jag mig ner till stallet. Ska rida ett dressyrpass på ängen imorgon tänkte jag, mamma följer med och hjälper till med sits och hjälper så att jag rider korrekt. Har inte suttit på hästryggen sedan mitten av december så kommer nog känna mig ringrostig :)

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards