brainwildchild

Alla inlägg under juli 2012

Av Ronja Olsson - 27 juli 2012 06:15

Inge jobb för mig idag, förkylningen ger inte med sig så ska börja med medecinkur och sedan bara ligga och lata mig. Åker ändå upp till gävle imorgon. Pappa kom hem runt tolv, packad och hungrig, jag som redan hade somnat trodde att det var en inbrottstjuv.
Nu ska jag ta medecin och sedan läggamig i sängen kura ihop mig med en stor kopp te med honung och Game of thrones
Så här såg det ut igår åtminstone

Av Ronja Olsson - 26 juli 2012 19:00

människor människor de som känner mig väl, vet att jag inte är världens fan av människor. Jag litar inte på många jag är rädd för att gilla människor och är rädd för att bli sviken, därför håller jag mig på avstånd. Men de människor som jag då istället tycker om och gillar att umgås med. Går bakom ryggen och sviker totalt. Hur känns det på en skala ett till tio. Uttnyttjar mig och bryr sig inte. Jag har blivit sviken mycket i mitt liv, när jag då finner några trevliga människor att umgås med så skiter de i allt förutom de själva. Precis varför jag inte tycker om brudar heller,för det är mest de som gör sånt (handlar om brudar alltså texten). Så glad att jag har så bra killkompisar som faktiskt aldrig svikit mig ,de håller vad de lovar. Lovar aldrig något de vet att de inte kan hålla. Sedan är jag ju lagd åt att jag gillar killar, så deras vänner kan man ju alltid lägga ett extra öga på ;) Nej jag rör inte, jag kollar bara! That´s me.

Nåja brudjävlar dra åt helvete! Guys love u all.

Persson och Strand ta inte åt er handlar inte om er

Av Ronja Olsson - 26 juli 2012 16:11

Nu har jag jobbat klart för idag. Var som sagt på företaget och byggde ställningar med pappa. 8h.

Så känner mig lite mör, men det försvinner nog snart. Har en sådan träningsvärk i låren efter benpasset igår så det satt som det skulle!

Pappa ska iväg på finmiddag på kryssningsbåt med en massa kompisar. Jag? jag ska ligga hemma, laga iordning något gott och se klart på första säsongen av Blue Mountain State.Hinner jag ska jag börja på första sessen av Games of thrones.

På jobbet idag då. Byggde för det mesta ställningar och fixade runt om kring så att alla saker fanns. Jag och Chippen (en som jobbar åt pappa) avslutade dagen med att fixa lite pallar som skulle säljas imorgon. Vi blev inte färdiga så får nog fortsätta med det imorgon :)

Var tvungen att åka ställningshiss upp till 8:de våningen med pappa och Harry. Trodde jag skulle dö. Det var värre än pariserhjulet, och när jag åkte det trodde jag att det var slut med mig!

Nej åka ställningshiss gör jag inte om!

Nästa vecka vill jag få in hårklippning och kanske fixa naglarna (tänkte skaffa gelenaglar)  :)

Nehoop nu ska jag in i duschen och sedan välkommna soffan för ett maraton. Medans pappa åker nu och kommer hem runt 12- 1 inatt. Forever alone. I know!  


Av Ronja Olsson - 25 juli 2012 19:41

Kvällning och jag är stormmätt, blev Jernet idag igen. Räksallad idag igen, hade ingen insperation eller motivation till annat. Känt mig loj och nedstämd i perioder idag, tror att det är dels för att jag inte får träna och dels ja jag vet inte. Men inte deppar jag för det. Nej nej. Pappa är tillbaka, vilket betyder skrik och huvudvärk, okej inte hela tiden men idag är han hemsk. Dags att skaffa en brud jävel åt honom, hmm ut på jakt.

Ska upp halv sex imorgon och jobba 8h med ställningarna. Så ska leta fram en varselväst och hjälm att ha på mig.

Som jag skrev ska jag upp till Gävle i helgen och umgås med mina vänner. Det ska bli awesome. Även träffa en till saknad människa lär jag trycka in nästa vecka. Har inte setts på flera månader. Miss her!

Nu ska jag vara betjänt igen,

 


Av Ronja Olsson - 25 juli 2012 14:53

Har haft en riktigt toppen dag hittintils

Har gymmat en timme med Faster, blev en genomkörare på ben. Skakade när jag gick från gymmet. Då känns det att man tagit i!! Härligt.

Är förkyld så ingen boxning ikväll, på åndag ska jag t Zang och nästa onsdag med. Kanske torsdag och söndag nästa vecka tar jag boxningen i sthlm

Mer då?

Har varit inne i stan och shoppat. Nyfiken ? Såklart ni är. ;D

Åhlens

- Tre små badrumskorgar

- Bordslöpare från Himla

- Liten plåtburk till Teet

- Äggklocka


Dinsko

- Boots med klack

- Två sommarskor med klack


LöpLabbet

- Nya träningsskor


H&M

- Underkläder

- Trikå


JC

- Maxiklänning

- Halsband


Ginatricot

- Underkläder

- Linnen

- T-shirts

- Klänning

- Bälte

Så nu har jag shoppat upp 3700:- på bra saker!

Väntar på pappa så ska vi planera veckan. Tror att torsdag och Fredag ska jag jobba åt företaget, alltså bygga ställningar och bli biff. Tänker ha lönesnack också ;) en tusing eller femhundring borde jag få trots allt ;)

Helgen tillbringas i Gävle, ska träffa Emelie och Jennifer :)

Fick brev från kyrkan idag :)

Från chefen fick jag ett arbetsintyg och bedömmningen på mitt arbete lät så här :

" Ronja har skött sina arbetsuppgifter på ett noggrant och förtroendeingivande sätt och varit en uppskattad arbetskamrat"

Det känns jättebra att jag fick ett positivt betyg :D

Nu ska jag ringa och fixa praoplats.

Seeeee yah


Av Ronja Olsson - 24 juli 2012 21:46

Dagen har varit helt ok, förutom det där med zlatan R.I.P vännen.
Har köpt och planerat blommor på balkongen, varit i stan pch middag på jernet. Mm mumma
ser på tomas ledin på svt som underhåller mig och faster nu flickan som gör allt för att göra mig lycklig. Grym låt!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards