brainwildchild

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Ronja Olsson - 21 augusti 2012 20:50

tycker jag att du är ful säger jag det

tycker jag du är snygg säger jag det

tycker jag du är dum i huvudet förvänta dig att jag säger det

tycker jag att du är en av de bättre här i världen säger jag det

jag är en av de ärligaste personerna du någonsin kommer att träffa

vilken fråga du än ställer kommer jag svara med sanningen

alltid!

vad du än gör

hur dumt det än är, hur korkat det än är, hur fint det än är

du får alltid sanningen från mig

men i gengäld vill jag att du är lika ärlig och rättfram

ställer jag en fråga förväntar jag mig ett ärligt svar

även fast du vet att det mer kommer att såra

jag kan stå ut med slag, psykiskt som fysiskt

jag LOVAR dig att du aldrig sätt någon uthärda sådan psykisksmärta som jag varit med om

så vad du än säger, tänker, vill, var inte rädd det är itne värre än vad det varit  

Av Ronja Olsson - 21 augusti 2012 19:30

Dagen har flytit på. Årskurs ettorn verkar vara helt ok, man kan ju säga att de är min årskull eftersom jag är 96:a ;D

Middag på Jernet och strax ska jag köra lite styrkeövningar, blir en tidig promenad imorgon också. SKÖNT!


nice city, nice girl, nice ass

got girl I won´t smash

got ass, got hips, gott class

gotta touch with a girl like that

just walk in down the though sway

ain´t nobody else coming homie

let´s have fun and the party at the sight

back in paradise the party is all mine

 

Av Ronja Olsson - 21 augusti 2012 12:00

Av Ronja Olsson - 21 augusti 2012 07:03

Puuh nu har jag varit ute på en 35 minutare, powerwalk. Skönt med sådant på morgonen piggar upp en och fettförbränningen får sig en rejäl boost.

Gårdagens träning var rolig och svettframkallande. Började med lätt skuggning efter en tio minuters cykelrunda i högt tempo. Därefter sparring med Tobbe, mycket snabb och lätta slag. Därefter sparring med Karolina lite lätt men jag gick igång och slog på lite någon gång ibland. Kan inte rå för det.. Sedan mig kan man slå ett tag och hårt, jag är härdad!

Därefter teknik med mitsar. Jag och karolina bytte så att båda fick slå och hålla mitsar. Tränade på kombination och att få en kortare och mer explosiv vänster och högerkrok. Efter så kollade jag när karolina sparkade mot kudde på molgan. Jag tycker inte om bensparkar och sådant, vill helst behålla fötterna på jorden men efter ett tags velande inom mig själv, frågade jag om jag fick testa. Hihu det var ju skitrolig, även fast att jag inte fick sparkarna nå högt, snyggt, rätt eller hårt. Ska nog testa det igen :)

Nu efter PW har jag kokat två ägg, en portion fiberhavregrynsgröt, vatten och en macka. Tog ett fettförbränningspiller innan promenaden ska ta en till innan kvällningens joggingrunda.

Nu ska jag göra någon nytta innan jag ska till skolan och efter det på affärsmöte! (Y)


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards