brainwildchild

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Ronja Olsson - 22 augusti 2012 19:37

Nu har jag suttit i en timme och försökt bestämma mig för hur jag vill ha det i rummet mitt, ska få upp lite hyllor nästa vecka när pappa hämtat betongborren, men sedan då? Vill få ut skrivbordet eller ha ett mindre ed hylla ovanför till högtalare och skrivare. Sedan bort med stora bänken i mitt rum och in med en mindre. Allt är så stort här, huuuah!

Sedan vill jag göra om i vardagsrummet också men det får jag väll inte...

Aja ska gå och borsta tänderna samt tvätta ansiktet sedan lägger jag mig och läser någon timme

älskar boken jag läser nu VOODOO EYES en amerikansk deckare. Precis som jag vill ha dem!

Lite härliga låtar som rullar i mina öron nu

Av Ronja Olsson - 22 augusti 2012 18:30

Running away from your problems is a race you’ll NEVER win.

Av Ronja Olsson - 22 augusti 2012 17:24

Dagen har flytit på snabbt och smidit med ettorna, tyvärr kom mapp etoorna endast trea i tävlingen men det var starkt jobbat och bra gjort utav dem ändå!

Imorgon börjar skolan för mig med matte och historia, som jag längtat efter historia, Absolut det enda ämnet som jag verkligen älskar förutom engelska och biologi :)

Jag längtar till helgen, det ska förhoppningsvis bli bra väder så att man kan ta ner cabben, annars äre ingen ide att åka med mussen. Ska även träffa mina saknade gävleboor. Himlen öppnade sig precis och det spöregnar så tar en promenad imorgonbitti istället!

Slutar ett och börjar tio, skönare dag kan man inte ha!!

Fortsätta göra nytta så att man kommer någonstans här i livet!

 

Av Ronja Olsson - 22 augusti 2012 08:16

som ni kanske märker är jag förbannad, riktigt arg! Varför? Jo benhinnan krånglar igen, kände av det på powerwalken i morse och nu när jag går...... Alltså jag vilade fem veckor från träning i sommras för att benhinnan skulle bli bra, säg inte att jag lära göra det igen. Då stryper jag någon!

Har masserat och smörjt på någon salva, så hoppas att det går över eller att jag kom åt någon nerv eller muskel när jag sparkade i måndags, just nu får jag hoppas på det..

Ska snart iväg till Gärdet, andra dagen för ettorna, teambuilding.

Ikväll ska jag vila benen och istället fixa hemma istället, sätta upp hyllor och städa.

CRUISING I HELGEN, Fixar älsklingen på lördag, vaxar, tvättar, städar och ska tvätta motorn också. Tänkte ställa ut henne på lördag.

Åka och vara lite trevlig nu kanske!

Av Ronja Olsson - 22 augusti 2012 06:10

Fixat frukost till pappa, vilken snäll dotter han har!

Tagit fettförbränningspiller, nu är det min tur.

Tar en 3km PW och sedan lite frukost på det sen:)


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards