brainwildchild

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ronja Olsson - 23 augusti 2012 19:45

Nu vill jag gå på bio!

Vill se snabba cash med hottie Joel Kinnaman.

Magic Mike med gaaahssje en massa snyggingar däriblan Joe Manganiello (handlar om manliga strippor). Woooho

Sedan sk jag nog se Expendables 2. Många bra skådespelare som förhoppningsvis fått ihop en bra film!

Lista på resten jag ska se nu i höst!!

* Hamilton

* Resident Evil

* Hypnotisören

* TAKEN 2 !!! :D

* Breaking dawn part 2

* De fem legenderna

* The hobbit

* Dredd

* Killing them softly

Av Ronja Olsson - 23 augusti 2012 18:30

Treat her like a queen, Fuck her like a slut!

Av Ronja Olsson - 23 augusti 2012 08:15

Så duktig jag är, jag är nog en av de snabbare tjejerna här i världen på att göra sig klar. På en kvart har jag fått på mig kläder, borstat tänder, målat naglarna med strengthener, valt ut smycken och fixat håret. Done and ready for school!   

40 minuter kvar till bussen går, jahoop.

Blev inge PW i morse det regnade och har inte köpt höst jogging kläder och regnjackan jag har vill jag bara ha i skolan.

Så har det slutat när jag kommer hem blir det ett intervallpass med tio minuters upp och nedvarvning.



Av Ronja Olsson - 22 augusti 2012 19:37

Nu har jag suttit i en timme och försökt bestämma mig för hur jag vill ha det i rummet mitt, ska få upp lite hyllor nästa vecka när pappa hämtat betongborren, men sedan då? Vill få ut skrivbordet eller ha ett mindre ed hylla ovanför till högtalare och skrivare. Sedan bort med stora bänken i mitt rum och in med en mindre. Allt är så stort här, huuuah!

Sedan vill jag göra om i vardagsrummet också men det får jag väll inte...

Aja ska gå och borsta tänderna samt tvätta ansiktet sedan lägger jag mig och läser någon timme

älskar boken jag läser nu VOODOO EYES en amerikansk deckare. Precis som jag vill ha dem!

Lite härliga låtar som rullar i mina öron nu

Av Ronja Olsson - 22 augusti 2012 18:30

Running away from your problems is a race you’ll NEVER win.

Av Ronja Olsson - 22 augusti 2012 17:24

Dagen har flytit på snabbt och smidit med ettorna, tyvärr kom mapp etoorna endast trea i tävlingen men det var starkt jobbat och bra gjort utav dem ändå!

Imorgon börjar skolan för mig med matte och historia, som jag längtat efter historia, Absolut det enda ämnet som jag verkligen älskar förutom engelska och biologi :)

Jag längtar till helgen, det ska förhoppningsvis bli bra väder så att man kan ta ner cabben, annars äre ingen ide att åka med mussen. Ska även träffa mina saknade gävleboor. Himlen öppnade sig precis och det spöregnar så tar en promenad imorgonbitti istället!

Slutar ett och börjar tio, skönare dag kan man inte ha!!

Fortsätta göra nytta så att man kommer någonstans här i livet!

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards