brainwildchild

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ronja Olsson - 22 augusti 2012 08:16

som ni kanske märker är jag förbannad, riktigt arg! Varför? Jo benhinnan krånglar igen, kände av det på powerwalken i morse och nu när jag går...... Alltså jag vilade fem veckor från träning i sommras för att benhinnan skulle bli bra, säg inte att jag lära göra det igen. Då stryper jag någon!

Har masserat och smörjt på någon salva, så hoppas att det går över eller att jag kom åt någon nerv eller muskel när jag sparkade i måndags, just nu får jag hoppas på det..

Ska snart iväg till Gärdet, andra dagen för ettorna, teambuilding.

Ikväll ska jag vila benen och istället fixa hemma istället, sätta upp hyllor och städa.

CRUISING I HELGEN, Fixar älsklingen på lördag, vaxar, tvättar, städar och ska tvätta motorn också. Tänkte ställa ut henne på lördag.

Åka och vara lite trevlig nu kanske!

Av Ronja Olsson - 22 augusti 2012 06:10

Fixat frukost till pappa, vilken snäll dotter han har!

Tagit fettförbränningspiller, nu är det min tur.

Tar en 3km PW och sedan lite frukost på det sen:)


Av Ronja Olsson - 21 augusti 2012 20:50

tycker jag att du är ful säger jag det

tycker jag du är snygg säger jag det

tycker jag du är dum i huvudet förvänta dig att jag säger det

tycker jag att du är en av de bättre här i världen säger jag det

jag är en av de ärligaste personerna du någonsin kommer att träffa

vilken fråga du än ställer kommer jag svara med sanningen

alltid!

vad du än gör

hur dumt det än är, hur korkat det än är, hur fint det än är

du får alltid sanningen från mig

men i gengäld vill jag att du är lika ärlig och rättfram

ställer jag en fråga förväntar jag mig ett ärligt svar

även fast du vet att det mer kommer att såra

jag kan stå ut med slag, psykiskt som fysiskt

jag LOVAR dig att du aldrig sätt någon uthärda sådan psykisksmärta som jag varit med om

så vad du än säger, tänker, vill, var inte rädd det är itne värre än vad det varit  

Av Ronja Olsson - 21 augusti 2012 19:30

Dagen har flytit på. Årskurs ettorn verkar vara helt ok, man kan ju säga att de är min årskull eftersom jag är 96:a ;D

Middag på Jernet och strax ska jag köra lite styrkeövningar, blir en tidig promenad imorgon också. SKÖNT!


nice city, nice girl, nice ass

got girl I won´t smash

got ass, got hips, gott class

gotta touch with a girl like that

just walk in down the though sway

ain´t nobody else coming homie

let´s have fun and the party at the sight

back in paradise the party is all mine

 

Av Ronja Olsson - 21 augusti 2012 12:00

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards